arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۶ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰

انتقاد ضرغامی از شبکه های بیگانه فارسی زبان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان صدا و سیما با تاکید بر اینکه شبکه های بیگانه فارسی زبان با روش های غیر اخلاقی بدنبال جذب تماشاگر هستند افزود: این شبکه ها در راهبرد خود با شکست مفتضحانه مواجه شده اند.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر؛ عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما در اولین همایش فراکسیون بیداری اسلامی که امروز در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حال برگزار است با بیان این که تشکیل فراکسیون بیداری اسلامی در مجلس کار ارزشمندی است گفت: حرکت مجلس که در این شرایط ییچیده سیاسی اجتماعی در داخل و خارج  کشور تصمیم به تشکیل این فراکسیون گرفت حرکتی پربرکت خواهد بود.

وی با بیان اینکه افراد در هر شرایطی که قرار دارند باید تلاش کنند مشکلات پیرامون خود را برطرف کنند افزود: حرکت بیداری اسلامی با خودسوزی یک جوان در تونس آغاز شد و آنقدر پرشتاب بود که تحلیلگران غربی نیز از تبیین درست این مسئله عاجز بودند.

رئیس سازمان صدا و سیما با تاکید بر اینکه حرکت بیداری اسلامی در منطقه بسیاری از تحلیل های غربی ها را به هم ریخت، گفت: در این موج عظیم بیداری تناقض گویی های رسانه های غربی مشهود است و آنها تلاش می کنند تهدیدات بر علیه خود را به فرصت تبدیل کنند و به نوعی بر موج بیداری اسلامی سوار شوند.

ضرغامی حرکات اخیر بیداری زیربنایی ، الهی و در بسیاری از کشورها اسلامی است و توانست بسیاری از ترفندهای استکبار را به سرعت خنثی کند.

رئیس سازمان صدا و سیما  تصریح کرد: شبکه های مستقلی که تا پیش از بیداری اسلامی مخاطبان محدودی داشتند به خاطر مواضع چندگانه شبکه های غربی به سرعت توانستند رشد کنند.

وی در همین زمینه گفت: شبکه العالم که رسانه جمهوری اسلای ایران است در زمان بیداری اسلامی مصر در طول 18 روز در میدان التحریر 24 ساعته مشاهده می شد.

ضرغامی افزود: بعد ازپیروزی مردم مصر و سرنگونی  فرعون این کشور ارتباطات زیادی با شبکه العالم برقرار کردند و نشان دادند ارتباط خوبی با افکار مترقی انقلاب اسلامی دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر رسانه های مستقل و متعلق به انقلاب اسلامی بیش از گذشته در سطح جهانی مطرح شدند افزود: در چند روز اخیر در مورد راهپیمایی روز قدس شبکه های غربی سکوت مطلق اختیار کرده بودند و شبکه های فارسی زبان ضد انقلاب با انتخاب سوژه های دم دستی و دروغ پردازی حوادث فتنه را دستمایه قرار داده و با وادادگان سیاسی مصاحبه کردند  تا راهپیمایی روز قدس را تحت تاثیر قرار دهند.

رئیس سازمان صدا و سیما  با تاکید بر اینکه شبکه های خبری با بی اعتباری کامل نزد مردم جهان مواجه هستند افزود: برخی از شبکه های فارسی زبان  با روش های غیراخلاقی به دنبال جذب تماشاگر هستند.

ضرغامی با بیان اینکه غرب بدنبال این است که نشان دهد الگوی جمهوری اسلامی الگوی موفقی نیست افزود: وظیفه امروز ما از هر مقطعی حساستر است  متاسفانه امروز در بسیاری از منازعات سیاسی تنها آب به آسیاب دشمن ریخته می شود و بسیاری از عوامل داخلی فتنه گران کوچکترین اختلاف را بزرگنمایی می کنند.

وی در پایان تاکید کرد: برخی خیال می کنند اقتدارشان در این است که پاسخ یکدیگر بدهند اما کسانی که بصیرت و علم بیشتری دارند از بسیاری از این منازعات و درگیری های احساسی به راحتی عبور می کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
0
14
به هر حال كنتر كه نميندازه بگو ديگه برادر. بگو تا دلت ميخواد. فعلا تو بر .......مراد سواري
کاوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
0
13
کاش ایشون یه ذره هم به انتقادات از برنامه های آبکی صدا و سیمای خودشون بها میدادن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
0
2
قوت انها از ضعف شماست.شما با يكسويه نگري وجناحي عمل كردن وسريالهايي كه در بد اموزي وسطحي نگري دستكمي از انها ندارند،مخاطبانتان را به انها پيشكش كرديد.براي عده اي از مردم اين شايبه مطرح است كه تلوزيون ملي كه با بيت المال كلان همه مردم اداره مي شود فقط براي عده اي از مردم بر نامه مي سازد!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
0
2
قابل توجه روح شاد مرحوم گل آقا:
رئیس سازمان صدا و سیما با تاکید بر اینکه شبکه های خبری با بی اعتباری کامل نزد مردم جهان مواجه هستند
آقاجان اینا که گفتی معلوم میشه که به نظرت فقط همین چندشبکه وطنی وجودداره که فرمود کاملابی اعتبارن
نظرات بینندگان