arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۶

تصادف خونین در آزادراه پل زال با ۲ کشته و ۴ مجروح

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: تصادف خونین در محور آزادراه پل زال - خرم‌آباد ۲ کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: تصادف خونین در محور آزادراه پل زال - خرم‌آباد ۲ کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش انتخاب، سرهنگ صفر عبدالوند شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با مهر اظهار داشت: دقایقی پیش خبری مبنی بر تصادف دو خودرو زانتیا و یک دستگاه تریلر کشنده به نیروی انتظامی اعلام شد.

 
وی افزود: کارشناسان پلیس راه به سرعت به محل اعزام شدند که در این حادثه یک دستگاه سواری زانتیا به شماره ۸۹۶ط ۷۵ ایران ۱۴ در ابتدا ورودی عوارضی محور آزاد راه پل زال – خرم آباد با یک دستگاه تریلر کشنده به شماره ۶۳۵ع ۷۹ ایران ۱۸ به رانندگی سعید خزایی برخورد کرد.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: شدت تصادف و جراحات وارده به حدی بود که «احمد شهبازی» راننده سواری زانتیا و سرنشین آن به نام «قنبرعلی شهبازی» در دم فوت کرده و چهار نفر دیگر سرنشینان سواری به نام های «امیرحسین»، «آوا» و «راضیه» شهرت همگی شهبازی و «فاطمه موسوی» مجروح شدند.

سرهنگ عبدالوند افزود: مجروحان حادثه پس از دریافت خدمات درمانی لازم در صحنه تصادف به کمک نیروها و امدادگران جمعیت هلال احمر پلدختر، توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام علی (ره) اندیمشک منتقل شدند.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: کارشناس تصادفات پلیس راه علت این تصادف را سرعت بالا و عدم توجه به جلو و کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده سواری زانتیا اعلام کرد.

نظرات بینندگان