arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۶

پیکر شهید حججی در جایگاه ابدی آرام گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پیکر مطهر شهید محسن حججی پس از تشییع بر دستان مردم شهید پرور و ولایتمدار نجف آباد ، ظهر پنجشنبه در یادمان سرداران شهید گلستان شهدای این شهر آرام گرفت.

به گزارش ایرنا، پیکر شهید سر افراز محسن حججی باحضور گسترده اقشار مختلف که از اولین ساعات روز پنجشنبه در حسینیه فاطمه الزهرا نجف آباد و خیابان های اطراف اجتماع کرده بودند تا میدان بسیج این شهر محل برگزاری مراسم وداع تشییع شد.
 
سپس پیکر مطهر این شهید پس از سخنرانی سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه از میدان بسیج تا گلستان شهدای نجف آباد، تشییع و در یادمان سرداران شهید نجف آباد خاکسپاری شد.
 
پیکر شهید مدافع حرم، محسن حججی دوشنبه شب وارد وطن شد و سه شنبه در روضه منوره رضوی با حضور خادمان بارگاه حضرت رضا(ع) طواف داده شد و روز چهارشنبه نیز در تهران تشییع شد.
 
همچنین پیکر این شهید عصر چهارشنبه وارد اصفهان شد و مردم شهید پرور این استان در همایشی باشکوه در میدان بزرگ و تاریخی امام، از مقام شهدای حرم تجلیل و با پیکر شهید حججی وداع کردند.
 
پیکر محسن حججی شهید مدافع حرم، شامگاه چهارشنبه با استقبال مردم شهیدپرور نجف آباد، سرافراز و شکوهمندانه به زادگاهش بازگشت و مردم این شهرستان شب گذشته در حسینیه فاطمه الزهرا نجف آباد با پیکر غرقه در خون شهید محسن حججی وداع کردند.
 
شهید محسن حججی 25 ساله از افراد خیر نجف آباد و مدافع حرم بود که مرداد گذشته در نبرد با تکفیری های داعش در منطقه مرزی بین عراق و سوریه به اسارت نیروهای داعش درآمد و پس از 2 روز اسارت، تکفیری های داعش با جداکردن سر از بدن، او را به شهادت رساندند.
 
شهید حججی از اعضای مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که به محرومیت زدایی در مناطق فقیر کشور می پرداخت.
 
از این شهید فرزندی 2 ساله به یادگار مانده است.
 
شهرستان نجف آباد در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
برچسب ها: حججی ، نجف آباد
نظرات بینندگان