arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۶

انصارالله یمن: همچنان درکنار لبنان و فلسطین ایستاده ایم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن شنبه شب گفت: موضع ملت یمن درباره مساله فلسطین و دشمنی ما با رژیم صهیونیستی ثابت است، ما همچنان در لبنان و فلسطین در کنار محور مقاومت ایستاده ایم.

به گزارش انتخاب، الحوثی که در مراسم عاشورا در صنعا (پایتخت یمن) سخن می گفت، تاکید کرد: امام حسین (ع) یک انقلابی معمولی نبود، بلکه قیام ایشان برای هدایت و الگوپذیری (دیگران) صورت گرفت.

وی با اشاره به این که اقدام امام حسین(ع) یک اقدام آگاهانه و مسئولانه بود، تاکید کرد که آن حضرت موضع مسئولانه، اخلاقی و اصولی را در برابر ستمگران برای امت اسلامی ترسیم کرد به گونه ای که (اکنون) باید جامعه مسلمانان یک جامعه پیرو حق باشد و به عنوان الگویی برای عدالت و دادگستری و نه میدانی برای ستمگران و جولانگاهی برای جنایت تبدیل شود.

رهبر انصارالله یمن در بخش دیگری از اظهاراتش در باره لزوم مقابله با توطئه های دشمنان افزود: موضع ملت یمن در مقابله با توطئه های آمریکا و از جمله گسترش دامنه گروه های تکفیری ثابت است.

وی همچنین از شورای عالی سیاسی و دولت نجات ملی یمن نیز خواست تا نهادهای دولتی را فعال ساخته و در مقابله با دشمنان و خدمات رسانی به شهروندان یمنی نقش پررنگ تری را ایفا کنند.

الحوثی از تمامی احزاب و جریان های سیاسی خواست، برای مقابله با دشمن، همکاری خود را افزایش دهند، روابط برادرانه خود را مستحکم، یکپارچگی خود را حفظ و تلاش دشمنان برای از متفرق کردن گروه های یمنی را خنثی کنند.

وی درپایان با بیان این که رژیم های عربستان و امارات ادامه سلطه آمریکایی ها بر منطقه هستند، گفت: گروه های تکفیری از سوی عربستان حمایت می شوند، اما موضع پیروان امام حسین(ع)، موضعی اخلاقی و اصولی است که ما را از خطر آمریکا، اسرائیل و دامنه سلطه آنها حفظ می کند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: انصارالله ، یمن ، حوثی ها
نظرات بینندگان