arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۱ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۰

اکران عمومی "یه حبه قند" از 20 مهرماه آغاز می‌شود

اکران عمومی فیلم سینمایی "یه حبه قند" ساخته سید رضا میرکریمی از 20 مهرماه در سینماهای تهران و شهرستان‌ها آغاز می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اکران عمومی فیلم سینمایی "یه حبه قند" ساخته سید رضا میرکریمی از 20 مهرماه در سینماهای تهران و شهرستان‌ها آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تبلیغات این فیلم از امروز همزمان با عید فطر در سینماهای تهران آغاز شده است. پخش تراکت و نشانه های با عکس بازیگران "یه حبه قند" در سینمای سرگروه این فیلم استقلال شروع شده و همچنین گونه های دیگر تبلیغات این فیلم که پخش ان برعهده حوزه هنری است، به زودی انجام می شود.

البته سایت این فیلم نیز از امروز به آدرس اینترنتی  http://www.yehabehghand.com قابل مشاهده است. فیلم سینمایی "یه حبه قند" به کارگردانی سیدرضا میرکریمی با فیلمنامه محمدرضا گوهری بر اساس طرحی از رضا میرکریمی و شادمهر راستین ساخته شده است.

در خلاصه داستان "یه حبه قند" آمده است: سکوت خانه باغی قدیمی و سرسبز با ورود مهمانانی در هم می‌شکند. چهار دختر این خانه به همراه همسر و فرزندانشان برای عروسی خواهر کوچکترشان پسندیده به یاری مادر شتافته‌اند. این اقامت برای خواهران و باجناق‌ها شاید دردسر باشد ولی برای بچه‌ها تحقق یک آرزوی بزرگ است. تا اینکه…

بازیگرانی که در این فیلم نقش آفرینی ‌کردند به ترتیب الفبایی نام کوچک عبارتند از آنژلا ملایری، ابوالفضل دهقان، اصغر همت، اما هاشمی، امیرحسین آرمان، پارسا مشیری ، پریوش نظریه، پونه عبدالکریم زاده، رضا کیانیان، روح الله مفیدی، ریما رامین فر، سعید پورصمیمی، سهیلا رضوی، شمسی فضل الهی، شیدا خلیق، علی رضا رشیدی، علی رضا کشاورز، فرهاد اصلانی، ناهید مسلمی، محمدرضا زادسرور، نگار جواهریان، نگار عابدی، نیوشا گودرزی، هدایت هاشمی.

"یه حبه قند" به تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی ساخته شده و محصول حوزه هنری است.
نظرات بینندگان