arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۶

علم الهدی: روضه‌ها مسئولیت ساز است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: کربلا مرز مسئولیت ما را در جریان حسینی روشن می کند و باید مشخص کنیم که در خط سیاسی، دینی، تقید به شرع مقدس و دنباله روی از مقام ولایت در کدام خط و راه هستیم.

حجت الاسلان سید احمد علم الهدی روز یکشنبه در جمع عزاداران عاشورای حسینی در حرم مطهر رضوی افزود: مقابله سیدالشهدا (ع) با یزید مقابله 2 شخص نبود بلکه مقابله 2 جریان بود.
وی اظهار کرد: در کربلا جریان دنیا طلب و قدرت محور شیطانی در مقابل جریان خدا طلب و تکلیف محور قرار گرفت که در این راه جریان حق و خدایی از همه چیز خود گذشت.
 
وی با بیان اینکه جریان حسینی با جریان یزیدی سازگار نیست گفت: مساله کربلا هنوز تمام نشده و جنگ و رویارویی حق و باطل از کربلا شروع شد و تا ظهور امام زمان (عج) ادامه دارد.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: امروز نیز مردم خدا محور باید در مقابل دنیایی که بشریت را به سوی شکم بارگی و خوش گذرانی می کشاند، قیام کنند و این امر با شعار و مراسم درست نمی شود.
 
وی ادامه داد: روضه هایی هم که خوانده می شود ضمن اینکه دلها را با حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گره می زند، مسئولیت ساز و تصمیم ساز است لذا با پایان روز عاشورا، حضرت امام حسین (ع) و راه و خط ایشان را نباید فراموش کنیم.
نظرات بینندگان