arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۰ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۰

رخشان بنی اعتماد: اي كاش سوء تفاهمی كه براي همسر تقوايي به وجود آمده رفع شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
چهارمين جشن مستقل فيلم كوتاه سه شنبه 8 شهریور در تالار ایوان شمس برگزارشد و با حضور ناصر تقوایی و جعفر پناهی تجلیل باشکوهی از رخشان بنی اعتماد صورت گرفت .

 /تقدیر از شهاب حسینی و نگار جواهریان/


 به گزارش سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" به نقل از پارس توریسم ،دراین مراسم ابتدا از شهاب حسینی و نگار جواهریان تقدیر شد .

نگار جواهريان  که با فیلم تحسین شده یه حبه قند از 20مهرماه به سینماها می آید از دريافت جايزه از اهالي فيلم کوتاه اظهار خرسندي کرد و گفت:جريان فيلم کوتاه مستقل،زنده و پيشرو است.

اين بازيگر همچنين گفت:افتخار مي‌کنم که روي اين «سن» ايستاده‌ام که خانم بني‌اعتماد قرار است چند دقيقه ديگر بر روي آن تقدير شود. شهاب حسيني هم در سخناني گفت:براي حضورم در فيلم‌هاي کوتاه اول باور کردم کارگردان را بعد تفکرش را. باز هم اگر اينگونه باشد،مخلص فيلم کوتاهي‌ها هم هستم.

/تقدیر تقوایی وپناهی از بنی اعتماد/

 دراین مراسم ناصر تقوایی و جعفر پناهی  برای اعطای نشان ایسفا به رخشان بنی‌اعتماد روی صحنه آمدند. رخشان بني اعتماد نيز در هنگام دريافت نشان ايسفا گفت: امسال من رسماً‌عضو انجمن فيلم كوتاه شدم و هرچندخوشحالم كه ناصر تقوايي و جعفر پناهي را مي بينم اما خوشحالتر مي شدم كه پناهي مي توانست فيلم بسازد

وي ادامه داد: سياست گذاران فرهنگي بايد بجاي نوشتن آيين نامه براي محدوديت بيشتر در توليد و پخش به فكر اين باشند كه چه كسي فردا پاسخگوي فيلم نساختن تقوايي است و اي كاش سوئ تفاهمی كه براي همسر تقوايي به وجود امده رفع شود.
نظرات بینندگان