arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۳ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۰

پارک چو يونگ با آرسنال دوساله بست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم فوتبال آرسنال انگلیس از توافق با تیم آ اس موناکوی فرانسه برای انتقال پارک چو یونگ بازیکن کره ای موناکو به این تیم خبر داد. این بازیکن بیست و شش ساله اهل کره جنوبی در نود و یک بازی خود برای تیم موناکو در سه فصل گذشته بیست و پنج بار در لیگ یک فرانسه گلزنی کرده است.

وی همچنین اوایل امسال به جای پارک جی سونگ کاپیتانی تیم ملی کره جنوبی را به عهده گرفته است.

ورود یونگ به آرسنال پس از شکست هشت بر دوی این تیم در برابر منچستر یونایتد می تواند موجب افزایش انگیزه بازیکنان این تیم شود.

این نخستین بار در یک قرن گذشته بود که تیم آرسنال در یک بازی هشت گل می خورد.

آرسن ونگر مربی تیم آرسنال از به خدمت گرفتن پارک چو یونگ ابراز خرسندی کرد و افزود یونگ به طور حتم کیفیت خط حمله آرسنال را تقویت خواهد کرد و مهره ای ارزشمند برای تیم خواهد بود.

گفتنی است آرسن ونگر که یک فرانسوی است نخستین بار در اواخر دهه هزار و نهصد و هشتاد میلادی در تیم موناکو خود را به عنوان یک مربی برتر بین المللی مطرح کرد.

پارک که از سن نوزده سالگی در تیم ملی کره جنوبی بازی می کند در دو جام جهانی دو هزار و شش و دو هزار و ده میلادی حاضر بوده است.

وی در اظهاراتی پس از پیوستن به آرسنال گفت: از پیوستن به این تیم بسیار خوشحال هستم و احساس افتخار می کنم.

پارک که پیش از این سخن از پیوستن وی به لیل در رسانه ها بود گفت: پیوستن به آرسنال ار رویاهای من بوده است و من از اینکه اکنون بازیکن تیم آرسنال هستم، بسیار افتخار می کنم.

سایت خبری کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت، رسانه ها اعلام کرده اند که پارک احتمالا با آرسنال دو ساله قرار داد بسته است زیرا گفته می شود وی باید سال دو هزار و سیزده برای گذراندن خدمت سربازی به کره جنوبی بازگردد
نظرات بینندگان