arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۳ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۰

آغاز خوآن سوم ایران در مسیر جام جهانی 2014

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دور سوم رقابتهای فوتبال مقدماتی جام جهانی 2014 در قاره آسیا فردا " جمعه" با چند دیدار آغاز می شود و طی آن تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف اندونزی می رود.
 

این دیدار از گروه پنجم این رقابت ها و از ساعت 20 به وقت تهران آغاز می شود.

براین اساس تیم های اول و دوم هر گروه به دور چهارم انتخابی صعود می کنند.

در دور چهارم ده تیم صعود کننده بر اساس قرعه کشی در دو گروه پنج تیمی قرار می گیرند و بازی های خود را به صورت رفت و برگشت انجام خواهند داد و در نهایت دو تیم نخست هر گروه به جام جهانی صعود خواهند کرد.

تیم های سوم هر دو گروه در مرحله پنجم انتخابی قاره آسیا به صورت رفت و برگشت به مصاف هم خواهند رفت.

تیم برنده در مرحله پلی آف دو بازی رفت و برگشت مقابل نماینده پنجم منطقه آمریکای جنوبی برگزار خواهد کرد.

ترکیب احتمالی تیم ملی

دیروز نیز تمرینات تیم ملی ایران برگزار شد که به نظر می رسد این تیم با ترکیب سید مهدی رحمتی ،سید جلال حسینی ، هادی عقیلی ، خسرو حیدری ، احسان حاجی صفی ، علی کریمی، جواد نکونام ، قاسم حدادی فر، غلامرضا رضایی ، محمدرضا خلعتبری و فرهاد مجیدی برابر اندونزی بازی کند.

وزارت ورزش برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران از هرگونه حمایتی دریغ نمی کند

وزیر ورزش و جوانان در جریان بازدید از تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کادر فنی و بازیکنان تیم ملی باید برای حضور پر قدرت در رقابت های مقدماتی جام جهانی عزم خود را جزم کنند گفت : وزارت ورزش و مسوولان فدراسیون برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران از هرگونه حمایتی دریغ نمی کنند.

محمد عباسی که دقایقی کوتاه با کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان به گفت و گو پرداخت ؛ از وی و اعضای تیم ملی فوتبال ایران خواست عزم خود را جزم کرده و برای حضوری پرقدرت در رقابت های پیش رو تلاش کنند.

وی همچنین از بازیکنان تیم ملی فوتبال خواست با پشتکار و قدرت در رقابت های مقدماتی جام جهانی حضور یافته و عملکرد درخشانی را از خود به جای گذارند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ما از تمامی ورزشکاران ملی پوش حمایت می کنیم تا شاهد موفقیت شما عزیزان در عرصه های مختلف باشیم.

وی تاکید کرد: فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید همانند دو بال قدرتمند باشند و برای فتح قله های رفیع پیروزی تلاش کنند و بی شک برای این پیروزی از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

نشست خصوصی کی روش با عباسی

بر اساس این گزارش ؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال نیز از وزیر ورزش و جوانان به خاطر حمایت از تیم ملی تشکر کرد و گفت : کادر فنی تیم ملی و بازیکنان کار سختی را پیش رو دارند و از پنج ماه پیش که کار خود را با قدرت آغاز کرده اند؛ هدفی جز موفیقت در رقابت های جام جهانی ندارند.

وی با تاکید بر اینکه تیم ملی فوتبال ایران پتانسیل بالایی دارد افزود:دلیلی ندارد که در پیکارهای پیش رو موفق نباشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه از عباسی وزیر ورزش و جوانان خواست نشست خصوصی با یکدیگر داشته باشند و در مورد مسائل مختلف تیم ملی فوتبال ایران به بحث و بررسی بپردازند که این درخواست مورد موافقت وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هيچ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
0
0
بچه ها موفق باشيد ....

آقا اين ترين هاي هفته چي شدن؟
ديگه ترين نداريم؟
نظرات بینندگان