arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۶

اولین تمرین استقلال با شفر/ رحمتی آمد؛ جباری غایب بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اولین تمرین استقلالی‌ها با هدایت شفر در حالی برگزار شد که مجتبی جباری در آن غایب بود.

به گزارش ایسنا، اولین تمرین تیم فوتبال استقلال با هدایت وینفرد شفر، سرمربی جدید استقلال در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد.

در این تمرین سیدمهدی رحمتی، کاپیتان استقلال هم حاضر بود. رحمتی در اواخر حضور علیرضا منصوریان در استقلال به همراه مجتبی جباری از حضور در تمرینات منع شد و از آن زمان تاکنون در تمرینات استقلال حاضر نشده بود.

او پیش از تمرین با سیدرضا افتخاری دقایقی صحبت کرد و بعد از آن به جمع بازیکنان اضافه شد با این حال تکلیف مجتبی جباری دیگر بازیکن مغضوب استقلال کاملا نامشخص است.

وینفرد شفر در ابتدای تمرین در رختکن استقلال حاضر شد و حدود ۳۰ دقیقه با بازیکنان صحبت کرد. بعد از آن بازیکنان وارد زمین شدند و بعد از گرم کردن به مرور کارهای تاکتیکی مشغول شدند. تمرین امروز استقلال را تا حد زیادی میک مک درموت هدایت کرد و شفر بیش‌تر ناظر کار بود با این حال در این تمرین تغییر محسوسی دیده می‌شد و یکی از تمرینات استقلالی‌ها بود که تفاوت بسیار زیادی با گذشته داشت. در این تمرین چهار دروازه در چهار جهت جغرافیایی چیده شده بود و بازیکنان به سمت آن‌ها حمله می‌کردند.

سیدرضا افتخاری و عباس ملکی، عضو هیات مدیره استقلال در این تمرین حاضر بودند و بر کار استقلالی‌ها نظارت داشتند. ملکی بعد از ماجراهای برنامه ۹۰ به شهرت قابل توجهی دست یافته و امروز هم در مقابل دوربین‌ها خندان بود.

در حاشیه این تمرین وقتی خبرنگاران از او خواستند که صحبت کند از این کار امتناع کرد و در واکنش به سوالی درباره اتفاقات برنامه ۹۰ گفت: آن اتفاقات یک بار رخ داده و دیگر تکرار نخواهد شد.

از این تمرین عکاسان و خبرنگاران زیادی استقبال کرده بودند تا پوشش کاملی از این تمرین مخابره کنند.
برچسب ها: شفر ، استقلال
نظرات بینندگان