arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۳ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۰

سریال های جدید سیما پس از ماه رمضان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با پایان ماه مبارک رمضان پخش مجموعه های نمایشی ایرانی و سریال های خارجی شبکه های یک، دو ، سه و تهران آغاز می شود .

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی سیما، مجموعه نمایشی « شهر دقیانوس» روزهای زوج ساعت 15/22 و مجموعه نمایشی « شوق پرواز» به کارگردانی یداله صمدی جمعه ها ساعت 15/22 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود و سریال های خارجی « دایره جنایی» و « پرستاران» هر کدام به ترتیب یکشنبه ها و سه شنبه ها ساعت 15/22 پخش می شود .

مجموعه نمایشی « امروز و فردا » به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی داود قچاق یکشنبه ، سه شنبه و پنجشنبه ساعت 30/21 از شبکه دو سیما پخش می شود و سریال های خارجی « مرز جنون » شنبه ها ساعت  30/21 ، «رازهای زندگی» دوشنبه ها ساعت 30/21 و «دهکده خاطرات» جمعه ها ساعت 15/21 از این شبکه پخش خواهد شد .

شبکه سه سیما نیز با پایان ماه مبارک رمضان، ازشنبه هر شب مجموعه نمایشی « پیک راستان » به کارگردانی اکبر خواجویی و تهیه کنندگی حسن اکلیلی را برای پخش در ساعت 45/20 تدارک دیده است. مخاطبان شبکه سه سیما می توانند روزهای زوج ساعت 20 سریال خارجی « کلید اسرار» را تماشا کنند .

شبکه تهران ، شبکه پایتخت ، شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 21 مجموعه نمایشی " سایه روشن " به کارگردانی آرش معیریان و تهیه کنندگی کاوه افضلی را در کنداکتور پخش این شبکه قرار داده است . مخاطبان  این شبکه می توانند  بیننده بازپخش این مجموعه درروزهای فردساعت 19 باشند.

شهروندان تهرانی می توانندیک شنبه ها ، سه شنبه ها و پنجشنبه ها ساعت 21 به ترتیب سریال خارجی «عملیات ویژه نجات» ،«گروه پلیس » و «هشدار برای کبری 11» ، را تماشا کنند .
گفتنی است سریال های خارجی شبکه تهران روزهای دوشنبه ،چهارشنبه وجمعه  ساعت 19 باز پخش می شود .
نظرات بینندگان