arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶

دستگیری شیطان‌صفت‌هایی که به زنی مقابل شوهر و فرزندش تجاوز کردند

معاون دادستان مشهد از دستگیری 3 متهم فراری خبر داد که با هجوم به اعضای خانواده‌ای در یکی از باغ‌های شهر، زن جوان این خانواده را مورد تجاوز قرار داده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایران نوشت: معاون دادستان مشهد از دستگیری 3 متهم فراری خبر داد که با هجوم به اعضای خانواده‌ای در یکی از باغ‌های شهر، زن جوان این خانواده را مورد تجاوز قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی گفت: اواخر تیر امسال یک خانواده سه نفره از سوی آشنایان خود برای تفریح به باغی در روستای عارفی در اطراف مشهد دعوت شده بودند.وقتی اعضای این خانواده به باغ رسیدند، پدر خانواده به همراه دخترش توسط مهاجمان زندانی شده و سپس زن خانواده مورد تجاوز قرار می‌گیرد. با اعلام این موضوع و شکایت زن 35 ساله مبنی بر تجاوز چهار نفر به وی، تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

با سرنخ‌های به دست آمده اوایل این هفته سرکرده مهاجمان که یکی از عوامل تجاوز بود، در مشهد شناسایی و دستگیر شد. سپس در این ارتباط سه نفر دیگر نیز دستگیر شدند که یکی از آنها از عوامل تجاوز به زن جوان بود و 2 نفر دیگر مدعی بودند که مشروب برای آنان تهیه می‌کردند.وی گفت: تلاش برای دستگیری 2 متهم دیگر تجاوز به زن جوان ادامه دارد.
برچسب ها: تجاوز
نظرات بینندگان