arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۶ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۰

"سرعين" مملو از مسافر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شهرهای سیاحتی استان اردبیل مملو از مسافران تابستانی شد . همزمان با پایان ماه مبارک رمضان و آغاز تعطیلات عید فطر ، شهرها و مناطق سیاحتی استان اردبیل مملو از مسافران تابستانی شد.

بیشتر مسافران تابستانی با استفاده از تعطیلات سه روز عید فطر به شهرهای ییلاقی استان اردبیل از جمله سرعین ؛ مشگین شهر ، نیر ، خلخال ، نمین ،کو ثر و اردبیل سفر کرده اند .

به گفته سرهنگ ظهیری فرمانده پلیس راه استان اردبیل هم اکنون محور آستارا به اردبیل در گردنه حیران از ترافیک نسبتا سنگینی برخوردار و در محور اسالم به خلخال و جاده اردبیل به تبریز تردد خودروهای بیشماری گزارش شده است .

ترافیک خودروهای مسافران تابستانی شب گذشته خیابان های محدود و کوچک شهر سرعین را مسدود کرده بود و درمقابل آب های گرم معدنی نیز صف های طولانی از مسافران ایجاد شد .

دیروز در روز اول تعطیلات پس از ماه مبارک رمضان ، تمامی اتاق های هتل ها و مهمان پذیرها و منازل مسکونی شهروندان سرعینی مملو از مسافر یا میهمانان شهرستانی شد .

بسیاری از مسافران نیز که موفق به اجاره اتاق نشده بودند در حاشیه خیابان های سرعین چادر زده و از هوای مطبوع تابستانی این شهر کوهستانی استفاده کردند .

آب های گرم معدنی شهرستان مشگین شهر از جمله شابیل ، قوتورسویی و قیبنرجه و نیز دامنه های سبلان که نشانی از برف های باریده شده در هفته های اخیر دارند میزبان مسافران تابستانی بسیاری هستند .

ندائی مدیرکل راه وترابری استان اردبیل از آمادگی ارگان های خدمت رسان و امدادی برای ارایه خدمات به مسافران تابستانی خبر داد.

تیم های امدادی پلیس راه ، هلال احمر و اورژانس در محورها ی ارتباطی و نیز ورودی های شهرها استقرار یافته و آماده ارایه خدمات به مسافران هستند .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
0
1
کاش خبرنگار محترم انتخاب یه سری به شهر زیبا و توریستی متل قو هم میزد تا ببینه اونجا چه خبره
ف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
0
0
در خبر نوشته اید جاده های خراسان ترافیک بوده بعد نوشته اید که سرعین مملو از مسافر لابد اینها از مسیر خراسان رفته اند سرعین البته خودم ازساعت 13 الی 24 شب در ترافیک جاده رشت در بودم
نظرات بینندگان