arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶

واکنش وزیر آموزش و پرورش به وضعیت نامناسب مدرسه سرگچ دیشموک کهگیلویه

وزیر آموزش و پرورش درباره مشکل وضعیت نامناسب مدرسه‌ای در روستای سرگچ از توابع شهرستان دیشموک واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر آموزش و پرورش در پیامی در صفحه اجتماعی خود در اینستا گرام درباره مشکل وضعیت نامناسب مدرسه‌ای در روستای سرگچ از توابع شهرستان دیشموک واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد.

سید محمد بطحایی روز پنجشنبه در پیامی در صفحه اجتماعی خود نسبت به نبود فضای آموزشی در سرگچ دیشموک مطالبی عنوان کرد که به شرح زیر است:
 
«از صبر و شکیبایی مردم روستای سرگچ دیشموک تشکر می‌کنم. مقرر شد با انتقال تجهیزات، کلاس درس جدیدی احداث شود و دانش آموزان از محل فعلی جابجا شوند. هرچند که این روستا به علت آبگیری سد بالیات سال آینده تخلیه می‌شود.»
مدیرکل آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: پیگیری‌های لازم برای مستقر کردن فضای پیش ساخته مدرسه در روستای سرگچ دیشموک انجام شده است.
هادی زارع پور اظهار داشت: نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیری‌های مجدانه‌ای در این زمینه انجام داده است.
وی بیان کرد: یکی از خیرین مدرسه ساز هزینه خرید فضای پیش ساخته را به عهده گرفته است.
جهان مهرابی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: با توجه به نبود جاده دسترسی قطعات کانکس به این روستا حمل و سپس نصب می‌شود.
بخش دیشموک یکی از بخش‌های محروم استان کهگیلویه و بویراحمد است.
بنابر سرشماری مرکز آمار ایران، جمعیت بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه در سال 1395 نزدیک به 2 هزار و 746 نفر بوده است.
برچسب ها: بطحایی ، دیشموک
نظرات بینندگان