arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶

مادر سنگدل پس از قتل فرزند سه ساله‌اش دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: مادری که پس از قتل فرزند سه ساله اش در شهرستان فسا، منزل را به آتش کشید، دستگیر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مادر سنگدل پس از قتل فرزند سه ساله‌اش دستگیر شد 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: مادری که پس از قتل فرزند سه ساله اش در شهرستان فسا، منزل را به آتش کشید، دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'کاووس محمدی' دراین باره گفت: ماموران کلانتری 11 شهرستان فسا شامگاه چهارشنبه 12 مهرماه جاری از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 از وقوع یک فقره قتل و آتش سوزی مطلع و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی افزود: با حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات مقدماتی، مشاهده کردند دختر بچه سه ساله به هویت 'ی-ف' از ناحیه گردن با وسیله برنده به قتل رسده است.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس ادامه داد: همزمان با تشکیل پرونده قضایی و تلاش ماموران برای دستگیری قاتل، مادر دختر بچه به هویت 'ا-ک' خود را به کلانتری معرفی و اظهار کرد: دخترش را به قتل رسانده و منزل را به آتش کشیده و با خوردن سم نیز قصد خودکشی داشته است.
 
وی گفت: قاتل در بازجویی فنی و تخصصی به قتل دختر خود اعتراف و انگیزه خود را مشکلات مالی و خانوادگی اعلام کرد.
 
محمدی بیان کرد: با توجه به اینکه قاتل پس از قتل فجیع دخترش با خوردن سم قصد خودکشی داشته است توسط ماموران به بیمارستان منتقل شد تا پس از بهبود تحقیقات از وی ادامه یابد.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: برخی از خانواده ها به دلیل مشکلات روحی و روانی و عدم آگاهی در مراجعه به موقع به مشاوره و تشخیص بیماری روحی و روانی خود، به اقدامات مجرمانه دست می زنند که توصیه می شود شهروندان مشکلات خود را با مراجعه به مراکز مشاوره رفع کنند تا شاهد بروز چنین حوادث دلخراشی نباشیم.
 
سلیمان کرمی فرماندار شهرستان فسا روز پنجشنبه با اظهار تاسف از وقوع این رویداد دردناک به خبرنگار ایرنا گفت: تمهیدات لازم برای بررسی بیشتر موضوع از سوی پلیس اندیشیده شده و برای روشن شدن انگیزه این مادر، موضوع در حال بررسی است .
شهرستان فسا در 150 کیلومتری شرق شیراز واقع است.
برچسب ها: قتل ، فسا
نظرات بینندگان