arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶

با توجه به اقرار متهمان؛ انگیزه قتل فجیع مهاباد اعلام شد/ حیدری: تحقیقات همچنان ادامه دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
توکل حیدری انگیزه قتل فجیع مهاباد را اعلام کرد.

به گزارش انتخاب، توکل حیدری رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در گفتگو با میزان با اشاره به در جریان بودن تحقیقات در مورد انگیزه قتل فجیع مهاباد که تصاویر ان در فضای مجازی منتشر شده است گفت: در تحقیقات اولیه در بازپرسی "د. د" در اقاریر خود انگیز قتل را مسائل ناموسی عنوان کرده است.
 
با توجه به اقرار متهمان؛ انگیزه قتل فجیع مهاباد اعلام شد/ حیدری: تحقیقات همچنان ادامه دارد

وی با اشاره به تحقیقات دستگاه قضا برای پی بردن به دیگر ابعاد این قتل فجیع ادامه داد: تحقیقات در مورد دیگر زوایای این اتفاق ناگوار ادامه دارد و بازپرس پرونده به تحقیقات تکمیلی ادامه خواهد داد.

حیدری در پایان با بیان اینکه دستور رسیدگی فوق العاده و سریع این پرونده صادر شده است، گفت: رسیدگی سریع و عادلانه به این پرونده با توجه به ابعاد گسترده‌ای که این پرونده پیدا کرده است در دستور کار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری میزان، در مورخه 3.7.96 در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 شهرستان مهاباد مبنی بر کشف جسد سوخته مجهول‌الهویه در جاده‌ای روستایی، مأمورین پلیس آگاهی به همراه بازپرس شعبه اول دادسرای مهاباد بلافاصله در محل حاضر شدند.

پس از وصول گزارش، پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای مهاباد تشکیل و بازپرس دستور تعیین هویت و تشخیص علت تامه فوت به پزشکی قانونی را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی پس از این حادثه از دستگیری عاملان آن خبر داد و تصریح کرد: در جریان تحقیقات مشخص شد که جسد متعلق به شخصی به هویت صادق برمکی متولد1371 ساکن مهاباد است.
نظرات بینندگان