arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۷ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۰
مدارک جدید: "هنا" ، دختر خوانده قذافي زنده است

جسد کودکی که 25 سال پیش توسط قذافی نشان داده شد، دروغ از آب درآمد!/ زندگی مخفیانه هنا چگونه گذشت؟

کارمندان بیمارستانی که هنا در آن به کار مشغول بوده نیز گواهی دادند هنا زنده است و کارهای بیمارستان زیر نظر او اداره می شده است.....قذافی بسیاری از مکانها و سازمانهای فرهنگی را به اسم هنا نامگذاری کرده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدارک به دست آمده نشان می دهد هنا ، دختر خوانده قذافی زنده است.

به گزارش سرویس بین الملل "انتخاب"؛ العربیه نوشت: مدارکی که انقلابیون لیبیایی در باب العزیزیه در اقامتگاه قذافی به دست آورده اند نشان می دهد هنا دختر خوانده قذافی همچنان زنده است.



این در حالی است که قذافی اعلام کرده بود هنا در حمله هوایی امریکا به باب العزیزیه در سال 1986 کشته شده است.

مقامات امریکایی پس از بمباران باب العزیزیه در همان سال درمورد ادعای قذافی ابراز شک و تردید کرده بودند.

هم اکنون مدارکی که انقلابیون به دست آورده اند نشان می دهد هنا در بیمارستانی در غرب طرابلس به عنوان پزشک به فعالیت مشغول بوده و ممکن است همراه همسر و فرزندان قذافی به بیرون از لیبی گریخته باشد.

در همین حال قاسم بارونی رئیس بیمارستانی که هنا در آن به طبابت مشغول بوده گفت هنا تا پیش از ورود انقلابیون به طرابلس در بیمارستان بود و من مطمئنم او هم اکنون با قذافی است زیرا قذافی بسیار به او علاقه داشت.

امریکا در دوره ریاست جمهوری رونالد ریگان قذافی را به منفجر کردن کلوپ شبانه در برلین در پنجم آوریل سال 1986 متهم کرد و به همین علت با هواپیمای جنگی باب العزیزیه را بمباران کرد.

قذافی پس از این بمباران جسد کودکی را نشان داد و اعلام کرد جسد هنا دختر خوانده اش است.

کارمندان بیمارستانی که هنا در آن به کار مشغول بوده نیز گواهی دادند هنا زنده است و کارهای بیمارستان زیر نظر او اداره می شده است.

قذافی بسیاری از مکانها و سازمانهای فرهنگی را به اسم هنا نامگذاری کرده بود.

25 سال زندگی مخفیانه هنا چگونه گذشت؟

زندگی هنا قذافی در ربع قرن گذشته مخفیانه سپری شد؛ چرا كه وی در اصل نباید وجود خارجی داشته باشد.

پایگاه اینترنتی روزنامه آلمانی "ولت" در گزارشی با عنوان "زندگی مخفیانه هنا قذافی" به افشای بخش دیگری از زندگی خاندان رهبر فراری لیبی پرداخته است.

در این گزارش آمده است: «۲۵ سال پیش گفته شد، هنا قذافی كشته شده است، ولی حدس و گمان ها درباره زنده بودن وی هر روز بیشتر می شود. از قرار معلوم دختر معمر قذافی همچنان در قید حیات به سر برده و به عنوان پزشك به كار مشغول است.

زندگی او بسیار اسرارآمیز و مخفیانه بود؛ زیرا دیگر امكان حضور در انظار عمومی را نداشت. هنا قذافی دختر دیكتاتور از آوریل ۱۹۸۶ به بعد دیگر نباید وجود خارجی داشته باشد، زیرا رژیم قذافی به دنبال بمباران شهر طرابلس از سوی آمریكا اعلام كرد، او كشته شده است. گویا هدف سرهنگ از این كار تنها به راه انداختن سر و صدای تبلیغاتی بوده است.

در روزهای گذشته احتمال ها درباره زنده بودن او تا اندازه زیادی افزایش یافته است. نخستین نشانه ها زمانی به دست آمد كه دولت سوییس حساب های بانكی خانواده قذافی را مسدود كرد؛ از جمله دارایی های هنا قذافی را كه تاریخ تولدش یازده نوامبر ۱۹۸۵ اعلام شده است. زن جوانی كه در لندن زندگی كرده، در لیبی پزشكی خوانده و در نهایت به طبابت اشتغال داشته است.

تصرف مقر قذافی در "باب العزیزیه" شواهد دیگری را درباره زنده بودن وی به دست داد. گزارشگری ایرلندی در ورود به قصر قذافی به فضایی راه یافت كه پیدا بود، زنی جوان به تازگی در آنجا زندگی می كرده است. در قفسه های این اتاق دی وی دی های چند مجموعه آمریكایی و همچنین چند سی دی موسیقی به دست آمد. از این گذشته این زن خبرنگار، چند كرم زنانه و لباس هایی از پوست حیوانات را هم در آنجا به دست آورد. قفسه كتابخانه پر از كتاب های تخصصی پزشكی بودند كه نشانه ای از این است كه هنا قذافی امروز به عنوان پزشك به كار می پردازد.

مدرك دیگر هم پروانه پزشكی دانشگاه طرابلس است كه برای فردی با نام "هنا محمد قذافی" صادر شده است. عكس های آویخته شده به دیوار هم زنی را نشان می دهند بیست وچند ساله با شانه های عریض و موهای خرمایی. او در یكی از عكس ها مانتوی سپید پزشكی بر تن دارد؛ در جایی با كلاه پزشكی و جایی بدون آن. در عكسی او در كنار "عایشه" دختر دیگر قذافی دیده می شود. عكس هایی هم این زن جوان را پشت فرمان و در حال شترسواری نشان می دهد.

خبرنگار ایرلندی به مجوز سفارت انگلیس در طرابلس هم دست یافته است كه نشان می دهد، هنا قذافی ژوئیه ۲۰۰۷ دوره آموزش زبان انگلیسی را با موفقیت و با نمره A گذرانده است.

در نامه ای از سفیر لیبی در انگلیس هم نوشته شده است: دوشیزه هنا قذافی برای شما اقامت خوشی را در لندن آرزو می كنم!»


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
6
6
به همین علت با هواپیمای جنگی باب العزیزیه را بمباران کرد.
پ نه پ می خواستی بافرغون بمباران کنه؟
نظرات بینندگان