arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۴ - ۱۴ مهر ۱۳۹۶

اسد: درگذشت طالبانی را به مردم سوریه هم تسلیت می‌گویم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس جمهوری سوریه در پیام تسلیتی که برای همتای خود در عراق ارسال کرده تاکید کرد که جلال طالبانی رییس جمهوری فقید عراق جایگاه ویژه در قلب مردم سوریه دارد.

به گزارش ایرنا، 'بشار اسد' روز جمعه در این پیام تسلیت که دفتر ریاست جمهوری عراق آن را منتشر کرد، گفته است که جلال طالبانی به واسطه وفاداری، عشق و اخلاصی که داشت - از نظر هرکس که او را شناخت و با او کار کرد - توانست جایگاه ویژه در قلب مردم سوریه پیدا کند و برای همین درگذشت او را به دوملت عراق و سوریه تسلیت می گوییم.
 
بشار اسد اضافه کرده است که با حزن و اندوه خبر درگذشت فقید عراق و سوریه - جناب آقای جلال طالبانی - را که با صداقت و امانتداری تحولات دو کشور را زندگی کرد، دریافت کردیم.
 
رییس جمهور سوریه خاطر نشان کرد که طالبانی با شایستگی و اخلاص از منافع آنها (عراق و سوریه) دفاع کرد و به اصول و ارزش هایی که به آنها اعتقاد داشت، وفادار ماند و برای همین محبت دوستان و احترام دشمنانش را به دست آورد.
 
بشار اسد تاکید کرده است که اطمینان داریم که راه ایشان که مبتنی بر زندگی مشترک و وحدت صفوف است در چارچوب خیر و صلاح دو ملت و دو کشور (عراق و سوریه ) ادامه می یابد.
 
رییس جمهور سوریه در پایان درگذشت جلال طالبانی را به دو ملت عراق و سوریه و فواد معصوم رییس جمهوری عراق و همفکر سیاسی جلال طالبانی و خانواده طالبانی تسلیت گفته است.
برچسب ها: طالبانی ، بشار اسد
نظرات بینندگان