arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۹ - ۱۴ مهر ۱۳۹۶

کشته شدن شهروند چینی در رفسنجان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از مرگ شهروند 35 ساله کشور چین در اثر تصادف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش انتخاب، سید محسن مرتضوی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شامگاه گذشته ساعت 21:10 با برخورد سواری پراید حامل دو سرنشین مرد از کشور چین و سواری پژو حامل مسافران افغان در کمربندی رفسنجان محدوده محور سرچشمه هفت نفر مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: پنج افغان از ماشین پژو و 2 مسافر چینی از خودرو پراید دچار آسییب شدند که با اعزام پنج دستگاه آمبولانس 115 از پایگاه دوم شهری به این مصدومان رسیدگی شد.

مرتضوی با اشاره به اینکه یکی از مصدومان کشور چین به شدت جراحت دیده بود لحظاتی پس از انتقال وی به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان جان باخت بیان کرد: دیگر مصدومان به بیمارستان انتقال یافتند.

وی گفت: این 2 نفر از مصدومان سواری پراید کارگران چینی یکی از معادن شن و ‌ماسه بودند که متاسفانه یکی از آنها جان باخت و دیگری هم به بیمارستان منتقل شد.

مرتضوی توصیه کرد: در محور سرچشمه به دلیل داشتن پیچ های خطرناک، رانندگان رعایت کامل را در زمان رانندگی داشته باشند تا دچار اینگونه حوادث نشویم.

علت حادثه در دست بررسی است.
نظرات بینندگان