arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۱ - ۱۴ مهر ۱۳۹۶

موتکو: جام جهانی بدون مسی قابل تصور نیست/ بازی روسیه با برزیل در دستور کار است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون نخست‌وزیر روسیه برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ در این کشور بدون حضور لیونل مسی و تیم ملی فوتبال آرژانتین را قابل تصور ندانست.

به گزارش انتخاب، به نقل از روزنامه ریانووستی روسیه، ویتالی موتکو در جمع خبرنگاران گفت: نمی‌توانم جام جهانی 2018 روسیه را بدون لیونل مسی تصور کنم. من بازی دیروز آرژانتین را تماشا کردم. آنها هنوز شانس صعود دارند.
 
موتکو: جام جهانی بدون مسی قابل تصور نیست/ بازی روسیه با برزیل در دستور کار است

تیم ملی فوتبال آرژانتین با تساوی بدون گل خانگی برابر پرو به رده ششم جدول مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه از قاره آمریکای جنوبی سقوط کرد. رتبه‌ای که می‌تواند صعود مسی و یارانش را به خطر بیندازد و آرژانتین برای اولین‌بار پس از سال 1970 میلادی غایب جام جهانی باشد.

معاون نخست‌وزیر روسیه که سمت ریاست فدراسیون فوتبال و کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 را نیز بر عهده دارد درباره احتمال بازی دوستانه با برزیل، میزبان جام جهانی 2014 هم گفت: این بازی در دستور برنامه‌های تیم ملی فوتبال روسیه تا آغاز جام جهانی 2018 قرار دارد اما قبل از صحبت در این زمینه باید منتظر پایان دیدارهای انتخابی جام جهانی باشیم. زیاد به شایعه‌ها توجه نکنید و روی بازی دوستانه با برزیل کار شده است.

تیم ملی فوتبال روسیه در راستای آماده‌سازی برای جام جهانی 2018 سه‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه کازان میزبان ایران است.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان