arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۰۹ - ۱۵ مهر ۱۳۹۶

علی حسینی پس از بازگشت به وزنه‌برداری: به پایان محرومیتم فکر نمی‌کنم

وزنه بردار فوق سنگین ایران گفت: اینکه بعد از چند سال در اردوی تیم ملی هستم یعنی انگیزه‌ام بالا است و امیدوارم جواب زحمات کسانی که چشم انتظار بازگشت دوباره من به مسابقات بودند را بدهم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی حسینی پس از بازگشت به وزنه‌برداری: به پایان محرومیتم فکر نمی‌کنم 
وزنه بردار فوق سنگین ایران گفت: اینکه بعد از چند سال در اردوی تیم ملی هستم یعنی انگیزه‌ام بالا است و امیدوارم جواب زحمات کسانی که چشم انتظار بازگشت دوباره من به مسابقات بودند را بدهم.

سعید علی حسینی در گفتگو با ایسنا در باره ی آخرین وضعیت تمرینی خود بیان کرد:  شرایط بدنی خوبی دارم. در این مدت خیلی سنگین کار نکردم تا وزنه هایم تثبیت شود تا در ماه های آخر فشار لازم را بیاورم. تمام تلاشم را می کنم در اردوی شمال به رکوردهای خوبی برسم.
او در مورد اینکه چرا دیر به اردوی تیم ملی اضافه شد و آیا انگیزه اش کم شده بود، تصریح کرد: از سال گذشته که مشخص شد می توانم دوباره به مسابقات برگردم انگیزه ام بالا بود اما در این میان امتحانات مقطع دکترا را داشتم و اگر قرار بود به اردو بیایم دیگر فرصت این را نداشتم که به درس فکر کنم. از این رو تصمیم گرفتم از موقعیت استفاده کرده و امتحان خود را پشت سر بگذارم.
 علی حسینی ادامه داد: درس خواندن کمی من را از از ورزش دور کرد. کم کم تمریناتم را آغاز کردم و زمانی هم که به اردو اضافه شدم سبک کار کردم تا آسیب نبینم. الان هم در شرایط خوبی به سر می برم  و تمرینات سنگینم را از اردوی شمال آغاز می کنم.
وزنه بردار فوق سنگین ایران در مورد اینکه بعد از هشت سال فرصت دوباره حضور در مسابقات برایش فراهم شده  و اکنون نگاهش به مسابقات جهانی به چه صورت است، تصریح کرد: همین که بعد از چند سال در اردوی تیم ملی حضور دارم یعنی انگیزه ام زیاد است. تمام تلاشم را می کنم تا نتیجه خوبی بگیرم و به خوبی تمرکز کرده  و تمرین می کنم. امیدوارم بتوانم جواب زحمات خانواده و تمام کسانی که چشم انتظار بازگشت دوباره من به صحنه مسابقات بودند را بدهم. انگیزه ام خوب است و مردم هم دعا کنند تا در صحنه مسابقات نتیجه خوبی بگیرم.

او در پاسخ به این پرسش که به روز پایان محرومیتش فکر می کند و می داند چند روز دیگر باقی مانده است ، تاکید کرد: خیر. خیلی به آن فکر نمی کنم. بیشتر در تلاش هستم تا بدنم را آماده نگه دارم چراکه اگر همین امروز هم محرومیتم تمام شود اما بدنم آماده نباشد نمی توانم در مسابقات شرکت کنم و هیچ فایده ای ندارد. از این رو تنها به این فکر می کنم بدنم آماده باشد تا در مسابقات جهانی کم نیاورم.

علی حسینی در مورد اینکه در صورت اعزام به مسابقات جهانی توقع زیادی از و سلیمی برای کسب خوش رنگترین مدال های فوق سنگین وجود دارد، گفت: سطح مسابقات جهانی بالا است و در این یکی، دوسال اخیر هم مشاهده کردیم رقابت در فوق سنگین بالا بوده است. با این حال ما تلاش می کنیم نتیجه خوبی بگیریم. زمانی که ورزشکار وارد اردوی تیم ملی می شود یعنی مسئولیت دارد به بهترین نحو افتخار آفرینی کند.

ملی پوش وزنه برداری در پاسخ به این پرسش که ایران باید محرومیت 9 کشور را در آستانه مسابقات جهانی به فال نیک بگیرد یا خیر، تصریح کرد: برای ما فرقی نمی کند چراکه باید به رکورد های مد نظر برسیم. آن 9 کشور باشند یا نباشند اگر به رکوردهای مدنظر برسیم شانس کسب مدال را داریم . اما نبود این 9 کشور بر روی نتیجه تیمی تاثیر دارد و احتمال کسب مقام نخست تیمی برای ایران وجود دارد.
نظرات بینندگان