arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۰

درخواست طلاق زن براي جلب محبت شوهر!

زني در دادگاه گفت: از بي‌توجهي‌هاي همسرم خسته شده‌ام و مي‌خواهم با درخواست طلاق او را بترسانم تا شايد مثل سابق با من رفتار كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زني در دادگاه گفت: از بي‌توجهي‌هاي همسرم خسته شده‌ام و مي‌خواهم با درخواست طلاق او را بترسانم تا شايد مثل سابق با من رفتار كرد.

به گزارش انتخاب، زني با حضور در دادگاه خانواده، درخواست طلاق خود را به قاضي دادگاه ارائه و اظهار كرد: همسرم ديگر به من توجهي ندارد، هر كاري انجام مي‌دهم تا براي او جديد و جذاب باشد به نتيجه‌ايي نمي‌رسم و فاصله بين ما هر روز بيشتر از روز قبل مي‌شود و من از اين وضع ايجاد شده خسته شده‌ام.

وي ادامه داد: من و همسرم با يكديگر نسبت فاميلي داريم و زندگي‌مان را با دوست داشتن و علاقه به يكديگر آغاز كرديم. اكنون نيز همسرم مرا دوست دارد اما مثل گذشته به من توجه نمي‌كند و اين باعث ناراحتي و دعواهاي مكرر بين ما شده است.

قاضي دادگاه رو به زن 25 ساله، خاطرنشان كرد: شايد همسر شما در بيرون از منزل با مشكل مواجه شده است كه نمي‌خواهد با بيان كردنش شما را ناراحت كند و اين مساله باعث شده شما فكر كنيد كه نسبت به شما بي‌توجه شده است.

وي در ادامه اظهارات قاضي دادگاه، گفت: دليلي ندارد كه همسرم مشكلات محل كارش را با خود به منزل آورد و باعث شود كه ما از يكديگر دور شويم. درحالي كه من و همسرم بسيار به يكديگر علاقه مند هستيم نمي خواهم اين رفتار همسرم براي او عادي شود به همين دليل تقاضاي طلاق دارم تا او را به خود آورم.

اين زن جوان با بيان اينكه من خواهان طلاق نيستم و اين درخواست صوري است، عنوان كرد: من فقط مي‌خواهم همسرم مثل سابق به من توجه كند و با اين كار مي‌خواهم اين را بدانم كه هنوز براي او مهم هستم.

به گزارش انتخاب به نقل از ايسنا، قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات زن جوان به دليل عدم حضور مردم در جلسه حكمي صادر نكرد و زن را تشويق كرد تا نزد مشاور خانواده برود.
نظرات بینندگان