arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۴ - ۱۵ مهر ۱۳۹۶

هشدار درباره کلاهبرداری از صاحبان سهام عدالت: مراقب پیامک جعلی باشید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان خصوصی سازی درباره کلاهبرداری افراد سودجو از صاحبان سهام عدالت و ارسال پیامک جعلی دریافت وجه نقدی هشدار داد.

به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، علی اشرف عبداله پوری حسینی گفت: برخی افراد پیامک هایی مبنی بر دریافت وجه نقد بابت بقیه سهام عدالت به مشمولان این طرح ارسال کرده اند و خواستار واریز وجه نقدی در خارج از طرح ساماندهی سهام  عدالت شده اند که کلاهبرداری است.

هشدار درباره کلاهبرداری از صاحبان سهام عدالت: مراقب پیامک جعلی باشید

وی افزود : طرح ساماندهی سهام عدالت فقط از طریق سایت ویژه ای که برای این منظور طراحی شده است انجام می شود و تنها پیامک ما به شهروندان مشمول سهام عدالت ، پرداخت بقیه پول سهام عدالت تا یک میلیون تومان است که در صورت علاقمندی می توانند اقدام کنند ، تا آخر مهر فرصت دارند و هیچ پیامکی غیر از این مورد ارسال نمی شود.
پوری حسینی گفت : شهروندان می توانند در صورت علاقمندی این ما به التفاوت را از طریق سامانه سهام عدالت www.samanese.ir و با دریافت برگه پرداخت کنند و به هیچ پیامکی اعم از واریز نقدی یا اقدامات دیگری توجه نکنند.

پیشتر سازمان خصوصی سازی هم هشدار داده بود مشمولان سهام عدالت مراقب افراد سودجو باشند.
 این سازمان اعلام کرد: مرجع اصلی انتشار خبرهای سهام عدالت تنها سایت رسمی سازمان خصوصی سازی است و سایر سایت ها و پایگاه های اطلاع رسانی  و پیامک ها هیچگونه وجاهت قانونی ندارند. 
 
 سازمان خصوصی سازی همچنین اعلام کرد با مشمولان سهام عدالت هیچگونه تماس تلفنی نداشته یا تقاضای پرداخت پول نکرده است.
بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان خصوصی سازی پیامک ارسال شده توسط سازمان به مشمولان سهام عدالت فقط با سرشماره ۳۰۰۰۰۰۰۰ بوده و متن آن نیز به این شرح است:

"مهلت واریز نقدی برای تسویه مانده ارزش سهام عدالت شما تا پایان مهر تمدید شد." بنابراین در صورت ارسال هرگونه پیامک یا تماس تلفنی با مشمولان سهام عدالت، خواهشمند است به هیچ عنوان به این تماس ها و پیامک ها توجه نشود.
نظرات بینندگان