arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۹۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۱ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۰

یارانه نقدی شهریور واریز شد

یارانه نقدی مرحله ششم به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان بامداد روز چهارشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یارانه نقدی مرحله ششم به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان بامداد روز چهارشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مبلغ نسبت به رقم یارانه نقدی 5 مرحله قبل تغییری نکرده است و 5 هزار تومان از آن مربوط به یارانه نان و 40 هزار و 500 تومان برای یارانه انرژی است.
براساس آمارهای به ثبت رسیده در سایت مرکز آمار ایران، متقاضیان دریافت یارانه نقدی به بیش از 74 میلیون نفر رسیده است. در همین حال، براساس اطلاعاتی که در سامانه وزارت رفاه و تامین اجتماعی به ثبت رسیده است، حدود 72.5 میلیون نفر یارانه نقدی می‌گیرند.
 
از زمان ثبت اطلاعات در مرکز آمار ایران تا ثبت آن در سایت رفاهی برای دریافت یارانه مدتی طول می کشد و اختلاف آمار به این دلیل است. آخرین برآوردها نشان می‌دهد که در حال حاضر جمعیت ایران از مرز 75 میلیون و 300 هزار نفر گذشته است.
 
دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها پیش از این از هرگونه شایعه مبنی بر قطع پرداخت یارانه نقدی به اقشار مختلف مردم در ماههای آینده را تکذیب کرده و گفته بود: مبلغ یارانه نقدی با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها قطعا افزایش می یابد.
 
محمدرضا فرزین افزوده بود: دولت هیچگونه برنامه‌ای برای قطع پرداخت یارانه‌های نقدی به اقشار مختلف مردم ندارد و تنها قطع پرداخت یارانه به افراد مرفه در دستور کار است که تاکنون تصمیم نهایی در مورد آن اتخاذ نشده است و بررسی‌ها ادامه دارد.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
0
0
مال ما که هنوز واریز نشد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
غلط کردی! رفتی برداشتی ، خرجشم کردی ، یه آب هم روش!
نظرات بینندگان