arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۹۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۵ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۰

"احمدی​نژاد دو ماه قبل از انتخابات سال 84 می​گفت من رئیس جمهور می​شوم"

عضو حزب موتلفه اسلامی می​گوید: احمدی​نژاد در زمان انتخابات سال 84 اعتقاد داشته است رئیس​جمهور می​شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو حزب موتلفه اسلامی می​گوید: احمدی​نژاد در زمان انتخابات سال 84 اعتقاد داشته است رئیس​جمهور می​شود.

امیر واعظ آشتیانی عضو شورای شهر دوم که در کافه خبر حضور یافته بود در پاسخ به اینکه آقای احمدی​نژاد وقتی تصمیم به حضور در انتخابات ریاست جمهوری گرفت، اعضای شورا را از این تصمیم مطلع کرد یا نه؟، گفت: نه، خود من هم شخصا فکر نمی​کردم آقای احمدی​نژاد رئیس جمهور شود. ولی جالب است به شما بگویم خود آقای احمدی​نژاد می​دانست رئیس جمهور می​شود. دو ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری یک بار ایشان را دیدم و گفتم شما برای ریاست​جمهوی رای می​آورید؟ گفت: «من {رئیس جمهور} می​شوم» .

وی در خصوص نقدهای کنونی به دولت دهم و دوری از شعار هایی که رئیس جمهور براساس آن از سوی مردم انتخاب شد، تصریح کرد: آقای احمدی​نژاد آدم​های موثر حلقه اولش را که با ایشان رفاقتی داشتند، در دولت دهم فراموش کرد و این فاصله گرفتن ایشان باعث شد الان در اطراف آقای احمدی​نژاد، حلقه انگشت شماری از حلقه اول ایشان حضور داشته باشد.

واعظ آشتیانی افزود: شاید ایشان شرایط دولت دهم را متمایز از دولت نهم دیدند. ولی در عین حال تصور می​کنم آقای احمدی​نژاد هنوز آن روحیه تلاش برای کار را از دست نداده است، ولی یک دست صدا ندارد. زمانی یک چرخ دنده خوب کار می​کند که تمام چرخ دنده​ها بدون کند شدن به کار خود ادامه بدهد. وقتی یک نفر بدود و بقیه کند حرکت کنند، نمی​تواند اثر بخشی لازم را داشته باشد.

عضو شورای شهر دوم تهران دلیل فاصله گرفتن احمدی​نژاد از بخشی از حلقه اول اطرافیانش را عدم توانایی لازم در آنها دانست و گفت:البته هیچ بعید نیست که افرادی بودند که دنبال منفعت خودشان بودند. آقای احمدی​نژاد تاب و تحمل این افراد را ندارد و این قابل تقدیر است. ولی در مواردی هم خود ایشان فاصله غیر معمول از حلقه اطرافیانش گرفت و باعث شد که خلاءای ایجاد شود که در آن خلاء افرادی بیایند و به هر آنچه که آقای احمدی​نژاد می پسندد، عمل کنند.

وی در پاسخ به اینکه فکر می​کنید حلقه کنونی که کنار رئیس جمهور هستند ازکدام تیپ هستند؟، خاطر نشان کرد: عملکرد آدم​ها نشان می​دهد که چه کسی دنبال باند بازی است، چه کسی دنبال خدمت است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
0
9
قدرت مشايي يعني اين.
نظرات بینندگان