arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۸ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۰

كدام حكم جلب؟ صحبت‌هاي مديرعامل نساجي كذب محض است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان لیگ آزادگان ادعاي مديرعامل باشگاه نساجي را رد كرد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از فارس ،غلامرضا بهروان در مورد اینکه کوروش رحمانی مدیرعامل باشگاه نساجی اعلام کرده حکم جلب بهروان به دلیل عدم حضور در دادگاه صادر شده اظهار داشت: این طور نیست و صحبت‌های وی کذب است. رحمانی اعلام کرده که به دادسرای کارکنان دولت شکایت کرده و این در حالی است که نه من و علی کفاشیان جزء کارکنان دولت نیستیم.

وی اضافه كرد: این حکم دیر به بنده ابلاغ شده و درخواست دادیم زمان دیگری برای حضور در دادسرا به ما اعلام کنند و منتظر اعلام تاریخ جدید هستیم.

رئیس سازمان لیگ آزادگان در پاسخ به این سؤال که رحمانی گفته است، فدراسیون در مورد ثبت قراردادها بدون امضاي وی مرتکب تخلف شده عنوان کرد: چنین کاری صورت نگرفته و رحمانی صحبت‌های دروغی را مطرح می‌کند. هیچ قراردادی را از تیم نساجی نه در فدراسیون و نه در هیئت مازندران ثبت نکرده‌ایم. 

وی گفت: قانونی وجود دارد که می‌گوید هر تیمی که می‌خواهد در لیگ شرکت کند، باید تربیت‌بدنی آن استان پروانه فعالیت باشگاهی صادر کند، اما تربیت بدنی مازندران نامه‌ای را به رئیس فدراسیون ارسال است و در آن اعلام کرده که شخصی به نام رحمانی پروانه فعالیت باشگاهی ندارد.

بهروان تاكيد كرد: طرف حساب مالک نساجی فدراسیون فوتبال و هیئت مازندران نیست و وی باید به تربیت بدنی استان مازندران مراجعه کند. وقتی آنها مجوز فعالیت نمی‌دهند، فدراسیون چرا باید در دادگاه پاسخگو باشد؟ 

رئیس سازمان لیگ آزادگان در ادامه گفت‌وگو با فارس در مورد اینکه همچنان احتمال دارد لیگ دسته اول به دلیل مشکلات مالی تیم‌ها در یک گروه برگزار شود، گفت: ما سر حرف خود هستیم و اگر تیم‌های بدهکار بدهی‌های خود را پرداخت نکنند، اجازه حضور داده نمی‌شود. متاسفانه در میان برخی افراد این موضوع بد تفهیم شده که سازمان لیگ اجازه حضور تیم‌های بدهکار را نمی‌دهد، اما واقعیت این است که ما به تصمیم کميته انضباطی فدراسیون عمل می‌کنیم.
لیگ دسته اول فوتبال از 18 شهریور آغاز می‌شود.
نظرات بینندگان