arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۶

چه کسانی از صعود نکردن آرژانتین به جام جهانی خوشحال می شوند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تنها بخش خاصی از مردم جهان از راه پیدا نکردن آرژانتین لیونل مسی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خوشحال می شوند.


به گزارش ایسنا و به نقل از آس، آرژانتین برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باید بامداد چهارشنبه اکوادور را در کیتو شکست دهد. این آخرین فرصت شاگردان خورخه سامپائولی است. آلبی سلسته در جهان طرفداران زیادی دارد و یکی از دلایل آن حضور لیونل مسی در این تیم است. به همین خاطر افراد زیادی دوست ندارند جام جهانی را بدون مسی ببینند اما برخی‌ها مانند مردم برزیل که از تیم ملی شان خواستند از شیلی شکست بخورند تا صعود آلبی سلسته را سخت کنند دوست دارند مسی و تیمش به جام جهانی نرسد.


ماریو کمپس، ستاره پیشین آرژانتین که نگران این موضوع است در این باره گفت: طرفداران دیگو مارادونا تنها کسانی هستند که از حضور نداشتن مسی در جام جهانی سال آینده خوشحال می شوند. اگر مسی رقابت‌های تابستان ۲۰۱۸ را از دست بدهد یک فاجعه خواهد بود و این موضوع را تایید خواهد کرد که عملکردش مانند مارادونا در تیم ملی نبوده است.


کمپس مشکل آرژانتین را مشکلات روحی و روانی نمی‌داند. او در این باره اظهار کرد: اگر به من بگویند بازیکنان تجربه ندارند و برای نخستین بار به تیم ملی دعوت شدند تا برابر یک تیم باتجربه بازی کنند می‌توانستم باور کنم که مشکل روحی و روانی است و بازیکنان ترس دارند.


ستاره پیشین تیم ملی آرژانتین در ادامه افزود: سامپائولی ۹۰ دقیقه فرصت دارد تا نشان دهد ناجی حقیقی تیم ملی است چون همه می گفتند او ناجی آلبی سلسته خواهد بود.


پائولو دیبالا یک ماه پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد بازی کردن در کنار مسی سخت است چون نقش دو بازیکنان در باشگاه هایشان شباهت زیادی به هم دارد. کمپس در این باره اظهار کرد: او برای این حرف دلیل دارد. بازی کردن در کنار مسی خیلی سخت است و اگر کسی چیزی جز این برداشت کرده باشد مضحک است.

نظرات بینندگان