arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۹۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۰۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۰

افشين پيرواني: تا وقتي آقاي موقت هست ما نيستيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
xرضا خوشنويس
پيرواني مشغول تمام کردن دوره دکترايش است براي همين فعلا اولويت او درس است اما گوشه چشمي هم به فوتبال دارد.

*صحبت از حضور شما در يک تيم ليگ برتري شده و خيلي ها آن را داماش گيلان مي دانستند؟ شما خودتان شفاف توضيح مي دهيد؟
صحبت هاي ابتدايي انجام شده بود اما با حضور آقاي دينورزاده و احترامي که براي ايشان قائلم ترجيح دادم که به اين مساله بيش از اين ورود نکنم چرا که معتقدم ايشان مي توانند با داماش نتيجه بگيرند و مطمئنا موفق خواهند شد.
*آقاي عابديني هم حمايت ويژه اي از سرمربي اش دارد براي همين يک مقدار حضور شما در آنجا تعجب برانگيز بود؟
آقاي عابديني يکي از بهترين و قوي ترين مديران فوتبالي و غيرفوتبالي در ايران است. کار کردن براي او مايه افتخار است. البته نه تنها من بلکه هر مربي دوست دارد با مديري توانمند مثل او کار کند. خيلي دوست داشتم پرسپوليس مديري مثل عابديني داشت. اگر او در پرسپوليس بود هم در يارگيري و هم در نتيجه گيري موفق عمل مي کرد.
*پس شما معتقديد اگر در پرسپوليس، عابديني جاي سرپرست موقت بود تيم بهتر نتيجه مي گرفت و هم اکنون وضعيت بهتري داشت؟
مسلما همين طور است. عابديني مدير بسيار قوي است. اما آقاي موقت در حد و اندازه هاي او نيست و نتايج پرسپوليس گواه اين موضوع است.
*يعني در اين نتيجه گرفتن ها سرپرست موقت مقصر است. آن وقت با توجه به حرف شما حميد استيلي کجاي اين ناکامي قرار مي گيرد؟
دقيقا موضوع همين است. حميد استيلي مربي خوبي است اما بنده خدا در موج حملات هواداران تنها مانده است. تيم نتيجه نمي گرفت و او کسي را احتياج داشت که از او حمايت کند. مطبوعات از يکسو، هواداران از سوي ديگر و کارشناسان و پيشکسوتان پرسپوليس هم از سوي ديگر اين همه هجمه عليه او بود و بايد خودش تنها به آنها جواب مي داد در حالي که آقاي موقت پشت او را خالي کرد و طي 4 هفته ناکامي سکوت کرده بود! متاسفانه در فوتبال ايران وقتي تيم نتيجه نمي گيرد همه هستند اما وقتي که شکست مي خوري هيچ کس نيست و همه فراري هستند! متاسفانه آقاي موقت هم جزو همين داستان است و در وقت لازم از استيلي حمايت نکرد.
* افشين پيرواني دوست ندارد دوباره به پرسپوليس برگردد؟
اين آرزوي هر پرسپوليسي است که به تيمش کمک کند من هم مستثني از اين قضيه نيستم ولي تا اين آقاي موقت و... هستند جايي براي ما نيست. اين آقا صحبت هاي دلسوزانه ما براي پرسپوليس را انتقاد خرابکارانه و حاشيه مي داند براي همين فعلا شرايط بازگشت فراهم نيست ولي دوست دارم دوباره به پرسپوليس کمک کنم.
* راستي بحث رستوران و اپوزيسيون پرسپوليسي ها که راه انداخته بوديد چه بود؟
اين هم از شيطنت هاي آقاي موقت بود. من او را به خدا واگذار مي کنم. نمي دانم اين آقا مدعي متدين بودن است چطور به راحتي تهمت مي زند. به همين ماه عزيز تاکنون يک ليدر به رستوران من نيامده است! در ثاني اگر من اين آدم ها را جمع مي کردم تا خط بدهند پس چرا در ورزشگاه هاي ديگر اين کار صورت گرفت؟! حتما در آبادان، بوشهر و... هم من بودم که خط مي دادم. آنها را به تهران و رستورانم دعوت مي کردم که عليه او شعار دهند؟! متاسفانه اين آقا در توهم خودش است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
1
7
درود برپيرواني عزيز.
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
1
3
چه عجب به غیر از دایی یکی دیگه هم پیدا شد از آقای موقت انتقاد کنه
انگار همه قدرت فوتبال دست اقای موقته که صدایی از پیشکسوتان در نمیاد!!!
نظرات بینندگان