arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۳ - ۱۹ مهر ۱۳۹۶

ترامپ شایعه استعفای رئیس دفتر کاخ سفید را رد کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در حملاتی علیه رسانه‌های خبری در پیامی در توئیتر اخبار منتشر شده علیه جان کلی مبنی بر اینکه وی نفر بعدی در کاخ سفید است که استعفا می‌دهد را شدیدا مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در دو پیام توئیتری در واکنش به انتشار  اخباری مبنی بر استعفای  احتمالی جان کلی، رئیس دفتر کاخ سفید در آینده نزدیک، رسانه‌های منتشر کننده این اخبار را بی صداقت (دروغگو) و جعلی نامید.

وی در توئیتر نوشت: رسانه‌های جعلی دوباره وارد کار شدند. این بار رسانه‌های جعلی تلاش می‌کنند که یکی از بهترین انسان‌هایی که من می‌شناسم با بیان اینکه وی قرار است به زودی استعفا دهد را مورد هدف قرار دهند.

او افزود: این داستان به طور کلی توسط رسانه‌های دروغگو منتشر شده است. وی کار فوق العاده‌ای برای من و از همه مهمتر برای آمریکا انجام می‌دهد.

این پیام‌های توئیتری ترامپ در پی انتشار گزارشی مبنی بر اینکه روابط میان ترامپ و کلی در این اواخر دچار تنش شده و معمولا دو طرف با یکدیگر دعوا می‌کردند. انتشار یافته‌اند.

براساس این گزارش یک منبع اعلام کرد که جان کلی شغل خود را دوست ندارد و تنها این کار را به عنوان یک وظیفه برای کشور انجام می‌دهد.

ترامپ تاکنون بارها از جان کلی در برابر رسانه‌ها دفاع کرده است.

ترامپ به تازگی در جمع خبرنگاران در کاخ سفید اعلام کرد: جان کلی یکی از بهترین افرادی است که من تاکنون با آنها کار کرده‌ام‌. وی کار خود را به بهترین نحو انجام می‌دهد.
برچسب ها: ترامپ ، کاخ سفید
نظرات بینندگان