arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۶ - ۱۹ مهر ۱۳۹۶

سایه سنگین فضای مجازی بر سر وزیر ارتباطات / این بار حدادعادل به آذری جهرمی توصیه کرد: همیشه فرصت در اختیار انسان نیست/ در مدیریت فضای مجازی همانطور که دادستان کل گفته‌اند اقدام کنید

حدادعادل خطاب به وزیر ارتباطات گفت: از این وزیر محترم هم درخواست می‌کنم که به وظیفه خودشان برای دفع آفت‌ها و آسیب‌های فضای مجازی عمل کنند و بدانند که بیشترین مسئولیت و انتظار روی دوش ایشان است تا اقدام لازم را انجام دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سایه سنگین فیلترینگ بر سر وزیر ارتباطات؟ / این بار حدادعادل به آذری جهرمی توصیه کرد: همیشه فرصت در اختیار انسان نیست/ در مدیریت فضای مجازی همانطور که دادستان کل گفته‌اند اقدام کنید 
 
پس از موضع گیری آیت الله علم الهدی در مورد وزیر ارتباطات در مورد «ولنگاری در فضای مجازی» و «مدیریت هر چه سریعتر دولت» بر این فضا که توصیه ی تلویحی «فیلترینگ» را در ذهن تداعی می کند، این بار نوبت به حدادعادل رسید تا با زبانی دیگر، این خواسته را از آذری جهرمی را به زبان بیاورد.

به گزارش انتخاب ، حدادعادل خطاب به وزیر ارتباطات گفت: از این وزیر محترم هم درخواست می‌کنم که به وظیفه خودشان برای دفع آفت‌ها و آسیب‌های فضای مجازی عمل کنند و بدانند که بیشترین مسئولیت و انتظار روی دوش ایشان است تا اقدام لازم را انجام دهند.

وی که با میزان گفت و گو می کرد، خاطرنشان کرد: به جناب آقای مهندس آذری جهرمی که البته وزیری جوان است عرض می‌کنم که همیشه فرصت در اختیار انسان نیست. امروز که ایشان فرصت ادارۀ وزارتخانه را به دست آورده‌اند، بهترین استفاده از این فرصت است که در مدیریت فضای مجازی همانطور که دادستان محترم کل کشور گفته‌اند اقدام کنند.
 
غلامعلی حداد عادل همچنین گفت: من موضع گیری جناب آقای منتظری دادستان محترم کل کشور را در قضیه فضای مجازی، واقع بینانه می‌دانم .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مواضع دادستان کل کشور دلسوزانه و شجاعانه بود، وضمن تشکر از ایشان تأکید می‌کنم که این راه را ادامه بدهند و از هیاهویی که ممکن است یک عده ایجاد کنند هیچ نگران نباشند.

وی تصریح کرد: مسلم است که آنهایی که یک فکرهایی در سر دارند ایشان را متهم خواهند کرد که می‌خواهند فضای آزادی را محدود بکنند . این هیاهو سبب نشود که ایشان از سخنان درستی که اظهارکردند،عقب نشینی کنند.
نظرات بینندگان