arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۰۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۰

احتمال لغو سفر رئیس جمهور به سازمان ملل

همین شانه خالی کردن دولتمردان از پاسخگویی به شایعات سفر احمدی‌نژاد و هیات همراهش به نیویورک است که سبب شده است حضور ایران در شصت‌و‌ششمین اجلاس سازمان ملل به محاق برود. قرار است اواخر ماه جاری رییس‌جمهور در راس هیاتی راهی نیویورک شود تا در شصت‌و‌ششمین نشست عمومی سازمان ملل حاضر شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دولتمردان اما و اگرهای مطرح شده از سوی برخی مسوولان درباره سفر محمود احمدی‌نژاد به نیویورک را نه تایید می‌کنند و نه تکذیب. از علی اکبر جوانفکر معاون مطبوعاتی رییس‌جمهور گرفته تا دفاتر سروش‌پور مدیرکل تشریفات ریاست‌جمهوری و صالحی‌مرام معاونت ارتباطات و تبلیغات ریاست‌جمهوری همگی با حواله‌دادن اظهارنظر و تایید یا تکذیب شایعات منتشر‌شده درباره سفر آتی رییس‌جمهور به نیویورک از پاسخگویی شانه خالی کردند.

به گزارش انتخاب به نقل از اعتماد، همین شانه خالی کردن دولتمردان از پاسخگویی به شایعات سفر احمدی‌نژاد و هیات همراهش به نیویورک است که سبب شده است حضور ایران در شصت‌و‌ششمین اجلاس سازمان ملل به محاق برود. قرار است اواخر ماه جاری رییس‌جمهور در راس هیاتی راهی نیویورک شود تا در شصت‌و‌ششمین نشست عمومی سازمان ملل حاضر شود.

برخلاف شش اجلاس گذشته که حضور احمدی‌نژاد در مقر سازمان ملل حاشیه‌ساز می‌شد این‌بار اما طرح شایعات ریز و درشتی درباره چگونگی سفر اوست که حاشیه‌ساز سفر وی به امریکا شده است. برخی رسانه‌های غربی مدعی شده‌اند که سفر اخیر محمود احمدی‌نژاد به نیویورک با مخالفت و اما‌و‌اگرهای جمعی مسوولان نظام روبرو شده است و همین امر سبب شده تاحضور هیات ایرانی در اجلاس عمومی سازمان ملل بعید به نظر برسد.

می گویند که برخی مسوولان نظام به تعداد و ترکیب هیات همراه احمدی‌نژاد که طی سال‌های ریاست‌جمهوری‌اش وی را در سفر به نیویورک همراهی کرده‌اند ایراد وارد کرده‌اند و خواستار تغییر این ترکیب و کاهش تعداد همراهان رییس‌جمهور شده‌اند. در این میان همراهی اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی بشدت مورد انتقاد مسوولان قرار گرفته وگفته می‌شود که حضور مشایی و بقایی دستمایه اصلی مخالفت آنها با ترکیب احتمالی هیات همراه احمدی‌نژاد قرار گرفته است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
0
0
کاش می رفت یه سری منم می برد خیلی دوس دارم برم آمریکا
نظرات بینندگان