arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۰

اسیدپاشی به همسر در مقابل فرزندان!

دادستان عمومی و انقلاب و مشهد گفت: مردی که در اثر بدبینی به همسر سابقش، وی را در برابر چشمان فرزندانش با اسید مجروح کرده بود، به دستور مقام قضایی بازداشت شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب و مشهد گفت: مردی که در اثر بدبینی به همسر سابقش، وی را در برابر چشمان فرزندانش با اسید مجروح کرده بود، به دستور مقام قضایی بازداشت شده است.

محمود ذوقی در تشریح این واقعه اسیدپاشی که در محدوده بلوار پیروزی مشهد اتفاق افتاده است، اظهار کرد: در۲۱ مرداد ماه سال جاری وقتی مادری همراه با دو فرزندش به درب خانه همسر سابقش رسیده تا پدر، فرزندان را به دندانپزشکی ببرد، مرد با در دست داشتن ظرف پلاستیکی حاوی اسید، به سمت خودروی همسر سابقش رفته و ناگهان مایع اسید را به صورت وی می‌پاشد.
 
وی افزود: این امر منجر به سوختگی حدود ۶۰ درصدی زن از ناحیه صورت (به طور محدود) و سر و گردن وی شد که البته آسیب کمی به دو دختر وی نیز رسید.
 
ذوقی گفت: متهم پس از فرار کردن به طرف منزلش توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به اینکه اکنون پرونده در یکی از شعب بازپرسی در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد جهت تکمیل تحقیقات مفتوح است، خاطرنشان کرد: متهم نیز در بازداشت به سر می‌برد.
 
وی افزود: تحقیقات نشان از بدبینی مرد نسبت به همسر سابقش دارد و این در حالی است که او پیش از این نیز چندین بار در یکی از مراکز روان درمانی تحت مداوا قرار گرفته است.
نظرات بینندگان