arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۰۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۰

رسالت: در انتخابات 88 مومنین در مقابل هم قرار گرفتند

متأسفانه در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اتفاقات بدی افتاد. غفلت و جهل برخی نخبگان سیاسی باعث شد مومنین در برابر هم قرار گیرند. سرنوشت انتخابات که باید در صندوقها وبا آرای ملت تعیین شود، به گردن کلفتی و زورگویی به اردوکشی خیابانی منوط شد. طبیعی است مردم با این پدیده نمی‌توانستند همراهی بکنند. 80 درصد این پدیده دست پخت طراحان جنگ نرم آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بود و 20 درصد آن به جهل و غفلت برخی رجال سیاسی برمی‌گشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه رسالت در بخشی ازسرمقاله خود با عنوان «انتخابات به مثابه صیانت از امنیت ملی» نوشت:

متأسفانه در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اتفاقات بدی افتاد. غفلت و جهل برخی نخبگان سیاسی باعث شد مومنین در برابر هم قرار گیرند. سرنوشت انتخابات که باید در صندوقها وبا آرای ملت تعیین شود، به گردن کلفتی و زورگویی به اردوکشی خیابانی منوط شد. طبیعی است مردم با این پدیده نمی‌توانستند همراهی  بکنند. 80 درصد این پدیده دست پخت طراحان جنگ نرم آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بود و 20 درصد آن به جهل و غفلت برخی رجال سیاسی برمی‌گشت.

بصیرت مردم و آگاهی نخبگان باعث شد در اردوگاه اهل فتنه ریزش صورت گیرد، مردم با فتنه‌گران همراهی نکنند و عدم پذیرش رای ملت و عدم پذیرش رای نهادهای فیصله بخش در منازعات انتخاباتی باعث شد یک عده به عنوان خواصی که در این امتحان مردود شدند به عنوان تلفات این فتنه بر روی دست نظام باقی بمانند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
0
5
دو تا به نعل یکی به میخ....
نظرات بینندگان