arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۰

سومين دور شيمي درماني چاوز پايان يافت

هوگو چاوز رئيس جمهوري ونزوئلا پس از پايان سومين دور شيمي درماني‌ در ميان هزاران نفر از حاميانش حضور يافت و با آنها صحبت كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سومين دور شيمي درماني رئيس جمهوري ونزوئلا پايان يافت.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، هوگو چاوز رئيس جمهوري ونزوئلا پس از پايان سومين دور شيمي درماني‌ در ميان هزاران نفر از حاميانش حضور يافت و با آنها صحبت كرد.

به گزارش خبرگزاري رويترز، چاوز پس از گذراندن دور سوم شيمي درماني گفت: بسيار احساس خوبي دارم. احساس مي‌كنم كه زندگي كامل در روح من دميده شده است.

پيش از اين گفته مي‌شد چاوز قصد دارد براي گذراندن سومين دور شيمي درماني به كوبا سفر كند اما پزشكان وي تصميم گرفتند كه وي اين دور از شيمي درماني را در كاراكاس بگذراند.

تصميم براي ماندن در ونزوئلا و گذراندن دور سوم شيمي درماني مي‌تواند نشانه‌اي از اين باشد كه چاوز در مورد بهبود شرايط جسماني‌اش در اين كشور خوش‌بين‌تر شده است.

گذراندن دور سوم شيمي درماني چاوز در ونزوئلا نيز باعث پايان انتقادهاي مخالفان از غيبت رئيس جمهوري ونزوئلا در اين كشور براي درمان بيماري سرطان مي‌شود.

هزاران نفر از حاميان چاوز در مقابل بيمارستاني كه وي در حال گذراندن اين دور از شيمي درماني بود، جمع شدند و براي بهبودي وي دعا كردند.

چاوز تلاش مي‌كند تا پيش از انتخابات رياست جمهوري سال آينده شرايط بهبودي را بدست آورد.
نظرات بینندگان