arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۶ - ۲۱ مهر ۱۳۹۶

برادرزاده جلال طالبانی: آقای بارزانی! تا دیر نشده استعفا بده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برادر زاده جلال طالبانی خطاب به بارزانی نوشت: مایلم به تو اطلاع دهم که فرصت کوچکی در برابرمان باقی مانده و تو می‌توانی با یک دستور به عنوان مسئول اصلی این فاجعه، از خسارت‌های بیشتر جلوگیری کنی.

برادرزاده جلال طالبانی: آقای بارزانی! تا دیر نشده استعفا بده

به گزارش انتخاب،"آراس شیخ جنگی" برادرزاده جلال طالبانی و منشی شخصی وی بار دیگر با انتشار نامه‌ای سرگشاده، از مسعود بارزانی خواست استعفا دهد.

در این نامه آمده است:

جناب آقای مسعود بارزانی
با سلام و احترام
این دومین باری است که مخلصانه نامه‌ای برای تو می‌فرستم و از تو می‌خواهم که در این فرصت کوچکی که برای حل بحران کنونی میان اقلیم کردستان و دولت مرکزی باقی مانده است، استعفا بدهی.

فکر نمی‌کنم نیازی باشد که یادآوری کنم در مورد اتفاقات گذشته چه موضعی داشته‌ام، اما آنچه امروز برای من مهم است، خطراتی است که مناطق به اصطلاح مورد اختلاف را تهدید می‌کند. گاهی از گوشه و کنار شنیده‌ام که با بازگشت نیروهای دولت مرکزی و کنترل این مناطق، ما آنها را از دست خواهیم داد. بویژه مناطق نفتی که نیروهای کردی تحت کنترل دارند.

معتقدم اگر چنین اتفاقی بیافتد، همه چیز پایان خواهد یافت.

مایلم به تو اطلاع دهم که فرصت کوچکی در برابرمان باقی مانده است و تو می‌توانی با یک دستور به عنوان مسئول اصلی این فاجعه، از خسارت‌های بیشتر جلوگیری کنی.
ما فراموش نکرده‌ایم که تو قبل از اجرای همه پرسی گفتی که مسئولیت تمام پیامدهای همه پرسی را به عهده خواهی گرفت.

اکنون زمان آن فرا رسیده که با استعفا از منصب خود و فداکاری برای ملت، یک اتفاق تاریخی را رقم بزنی.

مطمئنم که تاریخ این اقدام تو را ثبت خواهد کرد و به نسل‌های آینده خواهد گفت که تو برای منافع میهن و نجات میهن از وضعیت بحرانی کنونی، از پست و مقام خود چشم پوشی کرده‌ای.

می‌دانم که این درخواستم، بزرگ و اجرای آن برای شما دشوار است، اما همیشه یک رهبر باید آماده فداکاری و از خود گذشتگی برای ملت خود باشد. اگر استعفا بدهی، از نظر ملت خود بزرگ باقی خواهی ماند.

مراتب احترام و تقدیر مرا پذیرا باش.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان