arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۰۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۴ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۰

ديرکرد جرائم رانندگي بخشيده مي‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئيس پليس راهنمایي و رانندگي فرماندهي انتظامي سيستان وبلوچستان از بخشيده شدن ديرکرد جرائم راهنمائي و رانندگي سال 89 تا اواسط آذرماه سال‌جاري خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ستار رحماني اظهار داشت: با توجه به اجرایي شدن قوانين جديد راهنمائي و رانندگي تعديل وجوه جرائم رانندگي و معوقه آن در دستور کار پليس راهنمایي و رانندگي قرارگرفت.
 
وی افزود: براساس بند 65 قانون بودجه سال 90 از تاريخ 19 خرداد ماه تا 18 آذر ماه سال‌جاري جريمه دير کرد ناشي از  پرداخت نکردن جرائم رانندگي که تا پايان سال 89 بوده بخشيده شده است.
 
رئيس پليس راهنمایي و رانندگي سیستان و بلوچستان تصريح کرد : چنانچه مالکان يا رانندگان وسايط نقليه در اين فرصت شش ماهه به دست آمده از تسهيلات اعطایي استفاده نکرده و تاپايان موعد مقرر يعني تا 18 آذر ماه سال‌جاري نسبت به پرداخت جريمه معوقه اقدام نکنند بايد بازهم جرائم را به همان ماخذ دو برابر پرداخت کنند.
 
رحمانی از تمام رانندگان و مالکان خودروها خواست؛ ضمن استعلام و دريافت صورت وضعيت خلافي خودرويشان در صورت داشتن جريمه نسبت به تسويه حساب‌هاي قبلي خود اقدام کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
0
2
من باقیمت بخشوده شده پرداخت کردم اماوقتی که پیامک می فرستم هنوزاون مقدارهست وکم نشده لطفابرای من وامثال من جواب پیداکنید
نظرات بینندگان