arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶

حکم‌آذری‌جهرمی‌برای یک معاون‌ و یک مشاور وزیر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طی احکام جداگانه ای توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس برات قنبری به سمت مشاور اقتصادی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مهندس سیروس موثقی به سمت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، منصوب شدند.

به گزارش انتخاب به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی حکمی از سوی مهندس محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،‌ ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مهندس برات قنبری، در طی دوران تصدی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی، وی به عنوان مشاور اقتصادی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، منصوب شد.

حکم‌آذری‌جهرمی‌برای۱معاون‌و۱مشاوروزیر

همچنین با توجه به رویکرد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در انتخاب مدیران جوان از بدنه کارشناسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و استفاده از نیروهای با انگیزه و متخصص، مهندس سیروس موثقی، طی حکمی از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،‌ به عنوان معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، منصوب شد.

لازم به ذکر است مهندس موثقی از سال ۹۵ معاون برنامه ریزی شرکت ارتباطات زیرساخت بوده و به مدت ۱۰سال نیز مدیر کل دفتر برنامه ریزی و تلفیق بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است.

نظرات بینندگان