arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۰۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۸ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۰

خروج پرايد و پيكان از چرخه تاكسيراني پايتخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مديرعامل سازمان تاكسيراني تهران با تشريح جزييات تبليغات در تاكسي‌ها از هوشمندسازي و نوسازي ناوگان حمل و نقل در راستاي ارائه خدمات بهتر به شهروندان پايتخت همچنين خروج خودروهاي پرايد و پيكان از چرخه تاكسيراني خبرداد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، فضل‌الله اسلامي با اشاره به اجراي طرح تبليغ بر روي سقف تاكسي‌ها افزود: با توجه به اينكه سياست شهردار تهران به سمت و سويي است تا مساعدت‌ها و حمايت از تاكسي‌دارها يك حمايت كلي باشد و همچنين براي دسترسي همگان از اين حمايت‌ها، طرح تبليغ در تاكسي‌ها با هدف هوشمندسازي و نوسازي ناوگان حمل و نقل طراحي شده است.

وي افزود: اين طرح ضمن كمك به نوسازي ناوگان حمل و نقل، رانندگان تاكسي‌ها را نيز براي هوشمندسازي خودروها تشويق مي‌كند.

اسلامي تصريح كرد: تبليغ بر روي سقف تاكسي‌ها از سوي شوراي عالي ترافيك و شوراي اسلامي شهر تهران پيشهاد و پس از بررسي به تصويب هر دو شورا رسيد و بر اساس اين مصوبه خودروهاي با عمر كمتر از 10 سال براي اجراي اين طرح انتخاب شدند.

به گفته مديرعامل سازمان تاكسيراني تهران در مرحله اول اين طرح خودروهاي سمند و پژو كه عمر آنها كمتر از 10 سال است مي‌توانند روي سقف و در داخل خودرو تبليغات داشته باشند.

وي با بيان اينكه سازمان زيباسازي متولي طرح تبليغات تاكسي‌ها است، ادامه داد: اين طرح به صورت آزمايشي با يكهزار دستگاه خودرو و يك روز قبل از عيد سعيد فطر با تبليغات دعوت از مردم براي شركت در نماز فطر آغاز شد.

اسلامي به ايسنا گفت: ماهانه 80 هزار تومان به هر راننده تاكسي براي تبليغات سقفي كمك مي‌شود چرا كه طرح در مراحل اوليه است و تا جذب مشتري بايد اين مساعدتها صورت گيرد.

مديرعامل سازمان تاكسيراني تهران در عين حال گفت: درصدديم تا خودروهاي پرايد و پيكان را از خطوط تاكسيراني خارج كنيم كه در اين خصوص تمهيداتي انديشيده شده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
0
1
خداييش تموم تاكسيهاتون رو از شهر جمع كنيد خيلي لطف بزرگي به مردم كرديد
هم بنزين مصرف نمي شه
هم شهر آلوده نمي شه (هم دودي هم صوتي و تصويري، نه الفاظ خوشگلشون رو مي شنويم نه نظرات جامعه شناسي و اقتصاديشون بابت بهبود اوضاع كشور و دنيا و ...)
نه موقعي كه لازمشون داريم هستند و نه موقعي كه نمي خوايمشون زرت و زرت جلوت بوق مي زنن كه سوار شي
با اين كرايه هاي مسخره اي كه مي گيرن
دو قدم سوار مي شي 500 تومن بايد بدي
اكثرشون هم دنبال دربستي هستند
نظرات بینندگان