arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۰

افزایش قیمت انواع سکه و طلا در بازار

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار آزاد خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
واحد مرکزی خبر: رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار آزاد خبر داد.


آقای کشتی آرای افزود : قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ، ساعت 18 امروز در بازار آزاد به 564 هزار تومان رسید که در مقایسه با سه شنبه هشتم شهریور،هشت هزار تومان افزایش داشت.

وی با اعلام اینکه قیمت طلا در هرکشوری به قیمت جهانی آن وابسته است ، افزایش قیمت طلا در بازار جهانی را علت گران تر شدن این فلز ارزشمند در بازار داخل بیان کرد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با بیان اینکه امروز هر اونس طلا در بازارهای جهانی با افزایش 62 دلاری نسبت به چهار روز پیش، هزار و 885 دلار معامله شد،گفت : افزایش بدهی های اروپا ،کاهش شاخص اشتغال و افزایش نرخ بیکاری را در آمریکا، علت گران تر شد طلای زرد است.

آقای کشتی آرای، نرخ نیم و ربع سکه را در ساعت 18 امروز در بازار آزاد به ترتیب 275 هزار و 142 هزار تومان بیان و اضافه کرد: این ارقام نسبت به سه شنبه پیش به ترتیب 5000 و 1000 تومان افزایش نشان می دهد.

وی گفت: امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم هم در این ساعت 580 هزار تومان فروخته شد که در مقایسه با هشتم شهریور، 15 هزار تومان افزایش داشت.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر قیمت هر سکه یک گرمی را هم امروز در بازار آزاد همانند سه شنبه پیش 80 هزار تومان اعلام کرد.

آقای کشتی آرای گفت: هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت ساخت هم امروز در بازار آزاد با هزار و 600 تومان افزایش نسبت به چهار روز پیش، 55 هزار و 100 تومان داد و ستد شد.
نظرات بینندگان