arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۱ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶

حداد: می‌خواهند سلطه آمریکا را با برجام به ایران برگردانند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه ترامپ می‌خواهد برجام را دستمایه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب قرار دهد، گفت: ما باید هشیار باشیم و به آمریکا راه ندهیم.

به گزارش فارس، غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه همایش رونمایی از کتاب منظومه فکری مقام معظم رهبری در جمع خبرنگاران بابیان اینکه ترامپ می‌خواهد برجام را دستمایه‌ای برای ضربه‌ زدن به انقلاب اسلامی ایران قرار دهد، گفت: ما باید هوشمند باشیم و به آن‌ها راه ندهیم. اینکه بخواهند بحث هسته‌ای را مقدمه مباحث موشکی قرار دهند یعنی می‌خواهند سلطه آمریکا را با برجام به ایران برگردانند.

وی افزود: توقع ما این است که مسئولان باعزت و قدرت در برابر برنامه آن‌ها بایستند. در حال حاضر اروپایی‌ها به‌گونه‌ای حرف می‌زنند که به نحوی در مقابل ترامپ قرار نگیرند یعنی مخالفت صریح نکنند و از طرفی از مزایای برجام هم برخوردار شوند.

حداد عادل در رابطه با تلاش مسئولان آمریکایی برای قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریست‌ها عنوان کرد: این‌ها نشان می‌دهد راه ما در مقابل تروریست‌ها درست بوده است. وقتی تروریستی که آن‌ها به قول کلینتون خودشان درست کرده‌اند به‌واسطه نیروهای سپاه و امثال مدافعان حرم و شهید حججی با ایستادگی نیروهایی مثل سپاه در حال نابودی هستند بنابراین آن‌ها باید هم از سپاه پاسداران ناراحت باشند.

 

نظرات بینندگان