arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۶

وکیل بقایی: اتهام موکلم 300 میلیون اختلاس است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وکیل مدافع حمید بقایی گفت: از نظر دادگاه هم رسیدگی دادسرا ایراداتی داشته و قرار شد جلسه تجدید شود و نماینده دادسرا در جلسه بعدی درباره این ایرادات توضیح دهند.

 حسینی وکیل مدافع حمید بقایی بعد از اتمام جلسه دادگاه موکلش در جمع خبرنگاران گفت: جلسه اول دادگاه برگزار شد، کیفرخواست توسط نماینده دادسرا قرائت شد.

وی افزود: از نظر ما کیفرخواست دارای ایرادات شکلی بود، روند رسیدگی دادسرا از نظر ما ایراداتی داشت که آنها را مطرح کردیم و دادگاه ایرادات را پذیرفت.

حسینی خاطرنشان کرد: از نظر دادگاه هم رسیدگی دادسرا ایراداتی داشته و قرار شد نماینده دادسرا در جلسه بعدی درباره این ایرادات توضیح دهند. احتمال می دهیم کیفرخواستی که صادر شده برای اصلاح به دادسرا برگردد و بعدا دوباره به دادگاه ارسال شود.

حسینی درباره موارد اتهامی مطرح شده در پرونده بقایی گفت: همان موارد قبلی مطرح شده است و مالی بوده و از نظر ما همه در حد تخلف است و هیچ کدام جرم نیست، ولی برای همه دفاع داریم، دفاعیات را بعد از اینکه کیفرخواست اصلاح شد به دادگاه ارایه می دهیم.

وکیل مدافع بقایی ادامه داد: موارد اتهامی درباره ۳۰۰ میلیون اختلاس است و مسائل امنیتی در آن وجود نداشته و فقط مسائل اقتصادی است.

حسینی در پاسخ به این سوال که کیفرخواست چند صفحه بود، اظهار کرد: قبلا آقای دولت آبادی گفته‌اند که کیفرخواست ۳۰ صفحه بوده و در حال حاضر نیز ۳۰ صفحه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دادگاه تجدید شد، جلسه بعدی یکشنبه - ۳۰ مهرماه - تعیین شده است.

 

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان