arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۰

نوباوه: اظهارت باهنر كاملا انحرافي است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو جبهه پایداری برخی اظهارنظرها درباره ارتباط این تشکل با مشایی را یک «توطئه» برای تضعیف جبهه پایداری دانست.

به گزارش انتخاب، بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس در گفت​وگو با خبر در پاسخ به اینکه آیا جبهه پایداری همان رایحه خوش خدمت است، گفت: رایحه خوش خدمت که از طرف رئیس جمهور مطرح شد دیگر وجود ندارد، چون در جریان انحرافی گرفتار و دچار تنش شد و بعد از آن، دوستان اصولگرا وقتی گرفتاری آن مجموعه را دیدند به فکر تشکیل جبهه پایداری افتادند.
 
عضو فراکسیون اصولگرایان درباره ارتباط این تشکل سیاسی با جریان انحرافی، اظهار داشت: جبهه پایداری اساسا یک تشکل ضد جریان انحرافی است و تمام حرف​های که زده می​شود و ما را به مشایی و جریان انحرافی مرتبط می​کنند، توطئه است. من با اطلاع عرض می​کنم قطعا کسانی که در مورد جبهه پایداری این گونه صحبت می​کنند کسانی هستند که در داخل همین مجلس به دلیل نوع مواضع​شان از افراد جبهه پایداری ضرباتی خوردند.
 
نوباوه درباره انتقادها نسبت به سهم​خواهی جبهه پایداری و مشی جدایی طلب آن هم با بیان اینکه این بحث​ها طبیعی است، افزود: به نظر من این بحث را باید به صورت منطقی طرح کرد چون ما معتقدیم که نمی​شود با مردودین در انتخابات که چهره خوبی از خود نشان ندادند، وحدت کرد.
 
وی درباره اظهارت اخیر حمید رسایی از اعضای جبهه پایداری درباره اینکه «وی و چند نفر دیگر تنها اقلیت مجلس هستند که نظرات رهبری را  پیگیری می​کنند»، با بیان اینکه  وی این اظهارات را تکذیب کرده است، افزود: ولی اگر این گونه باشد، ایشان در اشتباه مطلق است و این حرف خیلی خیلی انحرافی است. اما به شما می​گویم که این خبر دروغ است و با هدف تضعیف جبهه پایداری منتشر شده است.
 
عضو فراکسیون اصولگرایان گفت: چون آقای رسایی تند است این اظهارنظر به او منتسب می​شود تا مخاطب هم فکر کند او تندرو است و ممکن است این حرف را بزند. چون پتانسیل آقای رسایی همین حرف​هاست، ولی اگر وی واقعا این حرف را زده بود اسم آقای آقاتهرانی را می​آورد تا برای مخاطب باور پذیر باشد.
 
نوباوه درباره این تحلیل که جبهه پایداری در درون خود هم دچار اختلاف است، گفت: ما در اصول هیچگاه دیدگاه متفاوتی نداریم و مهمترین اصل ما ولایت است. اما در مورد مشی سیاسی تفاوت​هایی وجود دارد و خود بنده آدمی هستم که دیدگاه خودم درباره ولایت را قوی می​دانم. ولی قائل نیستم برای این کار داد و هوار راه بیندازم.

نظرات بینندگان