arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶

سقوط دختر 13 ساله از ساختمان 5 طبقه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کارشناس روابط عمومی و مسئول اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از سقوط یک دختر 13 ساله از پشت‌بام طبقه پنجم به پشت‌بام طبقه دوم همان ساختمان خبر داد.

اسدالله عقیلی در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: کارکنان آتش‌نشانی انتقال این دختر 13 ساله را در سلامت کامل و بدون هیچ‌گونه شدت در آسیب‌دیدگی به طبقه اول انتقال دادند تا اورژانس به راحتی بتواند وی را به بیمارستان انتقال دهد.

وی با بیان اینکه بی‌احتیاطی دختر علت بروز این حادثه بوده است، افزود: مصدومیت این بیمار جزئی بوده و خوشبختانه به مرگ وی منجر نشده است.

عقیلی ادامه داد: این حادثه روز گذشته در خیابان گلزار اتفاق افتاده بود که مأموران آتش‌نشانی از ایستگاه‌های شماره 12 و 18 در مدت زمان 5 دقیقه خود را به محل حادثه رساندند.

آتش‌سوزی انبار ضایعات شهرداری همدان

وی در ادامه از آتش‌سوزی انبار ضایعات شهرداری منطقه 2 همدان خبر داد و گفت: خوشبختانه این حریق که دو روز گذشته رخ داده بود، هیچ‌گونه ضرر مالی و جانی نداشته است.

کارشناس روابط عمومی و مسئول اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه نیاز به بررسی بیشتر دارد اما احتمالا بی‌احتیاطی منجر به بروز این حادثه شده است.

نظرات بینندگان