arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶

عربستانی ها در لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ در ایران بازی می کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر ورزش ایران امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در حالی از پی گیری حضور عربستانی ها در ایران برای مسابقات لیگ قهرمانان خبر داده که به نظر می رسد در سال آینده این اتفاق رخ خواهد داد.

به گزارش عصرایران ، شکست پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا سبب شد که بار دیگر رسانه ها به پیگیری حق تضییع شده فوتبال بپردازند.

 عربستانی ها در لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ در ایران بازی می کنند

پس از آنکه تعدادی از افراد معترض از دیوار سفارت عربستان بالارفتند و همین سبب شد که ایران میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد حالا پس از نیمه نهایی لیگ قهرمانان اسیا این مشکل بیشتر به چشم می آید که حتما حضور در استادیوم آزادیمی توانست نتیجه ای دیگر رقم بزند.

داور عمانی در این بازی چندین بار با سوت های اشتباه به ضرر پرسپولیس عمل کرد و بازیکنان عربستانی با کمترین مشکل موفق شدند بازی را ۲-۲ به پایان برسانند. در حاشیه جلسه هیات دولت امروز وزیر ورزش مقابل رسانه ها قرار گرفت ومجبور شد که پاسخ بدهد وقتی که مشکل حج رفتن حجاج هم حل شده چرا مشکل میزبانی ایران حل نشده است.

وزیر ورزش در این رو در رویی فقط از پی گیری فدراسیون فوتبال خبر داد اما شنیده ها حاکی از آن است که در لیگ قهرمانان اسیا سال ۲۰۱۸ عربستانی ها مجبور خواهند بود برای بازی مقابل تیم های ایران به ایران بیایند.

فدراسیون فوتبال ایران برای رسیدن به این نتیجه به دادگاه عالی ورزش شکایت کرده و ظاهرا حکم لازم را هم گرفته. حکمی در سال آینده و در مسابقات اجرا خواهد شد . هم تیم های ایرانی به عربستان می روند و هم تیم های عربستانی به ایران می آیند.

نظرات بینندگان