arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۶ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۰

استيلي: نمي دانم مقابل ذوب آهن بايد چه کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حميد استيلي، سرمربي پرسپوليس در خصوص شرايط اين تيم گفت: اردوي خوبي را در مشهد پشت سر گذاشتيم و به اهداف خود تا حدود زيادي رسيديم. ما در بازي مقابل اندونزي 2 ملي پوش را در زمين داشتيم که هر 2 خوب کار کردند. رضايي 65 دقيقه و کريمي 90 دقيقه بازي کردند و تأثير گذار بودند.
اين مربي افزود: تيم ملي 3 روز ديگر بايد در قطر به ديدار اين کشور برود که قطعا بازيکنان ما در آن بازي استفاده خواهند شد و پس از آن بازيکنان بامداد روز شانزدهم به ايران مي آيند تا در اختيار ما قرار گيرند. واقعا نمي دانم در بازي روز پنجشنبه مقابل ذوب آهن بايد چه کار کنم.
استيلي تأکيد کرد: هميشه احترام تيم ملي بر من واجب است و دوست دارم اين تيم هميشه موفق باشد اما پرسپوليس هم بايد در مقابل تيم سر سخت ذوب آهن قرار گيرد و ما قطعا بايد از ملي پوشان خود که جزيي از تيم ما هستند استفاده کنيم. با اين شرايط نمي دانم چه اتفاقي خواهد افتاد. ما مي توانيم با يک برنامه ريزي بهتر و منسجم تر کاري کنيم که به باشگاه ها هم لطمه زيادي وارد نشود.
استيلي يادآور شد: بازي سختي مقابل ذوب آهن در اصفهان داريم. قطعا اين تيم مقابل ما انگيزه هاي زيادي دارد اما ما هم دوست نداريم از اصفهان دست خالي برگرديم به همين دليل تمام تلاش خود را خواهيم کرد که به هدفمان برسيم. فقط اميدوارم خستگي ملي پوشان و مسائلي از اين قبيل براي ما مشکل ساز نشود.
نظرات بینندگان