arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۶ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۰

تبس: با «مانچو» به همه زبان ها دعوا کردم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اشکان کيهان: کارلوس تبس مهاجم آرژانتيني منچسترسيتي هنوز در اين تيم حضور دارد. تبس که در اواخرفصل گذشته مدعي شده بود که حتي براي سپري کردن تعطيلاتش هم به منچستر بر نمي گردد، در فصل نقل وانتقال ها نتوانست از اين تيم جدا شود و در واقع هيچ باشگاهي قادر به خريد اين بازيکن گران قيمت نشد.

او در سيتي که با تراکم مهاجم در خط حمله روبروست، ماندني شده و در گفتگويي جالب درمورد رابطه عشق وتنفر خود با روبرتو مانچيني مربي ايتاليايي که هيچ گاه با تبس توافق نظرنداشته حرف زده است. تبس در گفتگويي با فاکس اسپرس گفته که با مانچو به همه زبان هاي دنيا دعوا کرده است. «به نظرم روبرتو واقعا يک پديده است. دوست دارد هميشه پيروز شود ومن هم همين خصوصيت را دارم.»

تبس در مورد اينکه بعد از حذف آرژانتين از کوپا آمريکا دچار افسردگي شده بود، گفت: «هر کدام از بازيکنان دوست دارد همراه با تيم ملي کشورش به عنوان مهمي دست يابد. بعد از حذف دراين رقابت ها دچار نوعي افسردگي و حدود 6 کيلو چاق شدم. با يک بحران جدي روبروشده بودم و فقط غذا مي خوردم تا دلخوري ناشي از اين حذف تلخ را فراموش کنم. ازاينکه نتوانستم آن طور که مي خواستم بازي کنم، ناراحت بودم.»

تبس در مورد دعوت نشدن به فهرست تيم ملي آرژانتين از سوي مربي جديد اين تيم آلخاندرو سابيا براي ديدار دوستانه مقابل ونزوئلا گفت که اگراو بازي نکند، ايگواين يا مسي يا آگوئرو به تيم دعوت مي شوند. «نمي توان روي يک مربي به دليل دعوت از يک بازيکن فشار آورد. اگر ايگواين در فرم مطلوب است، حق اوست که به تيم دعوت شود. من حتما به سابيا خواهم گفت که اگر قرار نيست درخط حمله بازي کنم، ترجيح مي دهم روي نيمکت بنشينم و يا اصلاً دعوت نشوم».

تبس حتي در اظهارنظرهايش خطاب به آنهايي که ليونل مسي را به اين دليل که نتوانسته درتيم ملي عملکرد قابل قبولي داشته باشد، مقصر مي دانند، گفت: «اگرتيم ملي بد بازي کند تقصير مسي است. اگر او همچنان بد بازي کند تقصير افرادي است که دور و بر او هستند. واقعيت اين است که مسي بهترين بازيکن دنياست. اين حرف ها ذره اي از ارزش او نمي کاهد»
نظرات بینندگان