arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/ امروز یکشنبه 13 شهریور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار  یکشنبه 13 شهریور:

تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۸
براي تماشاگرهاي نسل جوان سينما و تلويزيون، داريوش فرهنگ شايد خلاصه مي شود‏‏ در چند سريالي كه اخيرا بازي كرده و چند فيلمي كه طي دهه 80 كارگرداني و اكران كرده است، اما براي آنهايي كه از دهه 60 سينما را دنبال مي كنند و بيننده تلويزيون هستند، او يادآور مجموعه طنز به يادماندني سلطان و شبان (1361) است و فيلم هايي چون طلسم، شايد وقتي ديگر و دو فيلم با يك بليت و تماشاگران تئاترهاي پيش از انقلاب هم نمايش هايي كه سال 1347 همراه با گروه تئاتر پياده، بر صحنه برده را فراموش نمي كنند.
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۰
محمدرضا جعفری اظهار داشت: «به همین منظور در بخشنامه‌ای به اعضای این اتحادیه از آنان خواستیم تا نسبت به جمع‌آوری محصول ذکر شده از ویترین‌ها اقدام کنند تا از سواستفاده‌های احتمالی جلوگیری شود.»
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۹
سرمربی تیم فوتبال مس در واکنش به نظر خداداد عزیزی که گفته بود"مگر بلاژویچ هنوز زنده است؟" خطاب به پسرش گفت: برایم سیگار بیاور!
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۴
رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: تاکنون نرخ دیه در سال 1390 مانند پارسال 45 میلیون تومان برای ماه های عادی و 60 میلیون تومان برای ماه های حرام است.
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۳
جانشین فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری عده‌ای هنجار شکن در پارک آب و آتش خبر داد و گفت: پشت موضوع آب بازی اهداف دیگری وجود دارد که تعدادی از جوانان وسیله رسیدن به آن شده اند. آنها باید بدانند که این دعوتها سبب خیر نیست و دعوت به شر است.
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۱
دانشگاهیان در حالی در سال تحصیلی جدید با چهار تاریخ برای آغاز کلاسهای درس مواجهند که وزیر علوم درباره عدم تعیین تاریخی واحد برای بازگشایی دانشگاهها در سال تحصیلی 91 - 90 می‌گوید: "دانشگاهها مستقل هستند."
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۰
شيوه‌اي براي ساخت آپارتمان‌هاي 2طبقه در شهر تهران رواج پيدا كرده كه در قالب آن علاوه بر اينكه در هزينه‌ها صرفه‌جويي مي‌شود، مدت زمان ساخت به كمتر از 30 روز كاهش پيدا مي‌كند.
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۳
صدام به ما گفت كه مي‌خواهد با ما عكس يادگاري بگيرد. زندانبان‌ها هم ما را مجبور كردند كه در كنار صدام بايستيم، عكاس‌ها كارشان را آغاز كردند اما آنچه كه بيش از هر چيز فضاي اين لحظه را تحت تأثير قرار داده بود، اخم نوجوانان اسير و قيافه‌هاي عبوس آنها بود.
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۴

نظرات بینندگان