arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۶

الیاس حضرتی: اردکانیان بر مناطق بحران‌خیز آب احاطه دارد / لزوم همکاری سه قوه با وزارت نیرو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حضرتی گفت: اردکانیان چندین سال است که مسئولیت سنگینی را در حوزه آب سازمان ملل دارد و کاملا به مناطق بحران خیز آب کره زمین احاطه دارد، بنا بر این قطعا راه حل ها و برنامه های سازنده ای در زمینه حل مشکل آب در ایران ارائه خواهد داد.

به گزارش انتخاب، الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا اظهار داشت: در خصوص انتخاب وزیر نیرو عمده ترین مسئله این است که چقدر فرد مورد نظر به مهم‌ترین مشکل کشور که همان مسئله آب است، تسلط داشته و صاحبنظر است.

الیاس حضرتی: اردکانیان بر مناطق بحران‌خیز آب احاطه دارد / لزوم همکاری سه قوه با وزارت نیرو

وی افزود: به عقیده بنده اردکانیان جزو افتخارات کشور به لحاظ تخصص و تجربه بوده و فردی شناخته شده در حوزه آب است. او چندین سال است که مسئولیت سنگینی را در حوزه آب سازمان ملل دارد و کاملا به مناطق بحران خیز آب کره زمین احاطه دارد، بنا بر این قطعا راه حل ها و برنامه های سازنده ای در زمینه حل مشکل آب در ایران ارائه خواهد داد.

حضرتی با بیان اینکه با توجه به تخصص، توانایی، لیاقت و شایستگی اردکانیان، کارایی وزارت نیرو ارتقا پیدا خواهد کرد، گفت: او جزو مدیران خوشنام کشور بوده و در بخش عمران و نیرو در آن دوران تصدی گری خود کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشته است بنا بر این قطعا از مجلس رای اعتماد بالایی اخذ خواهد کرد.

وی یادآور شد: اکنون مهمترین موضوعی که در کشور داریم، آب است بنا بر این اردکانیان باید از تمام توان و ظرفیت تخصصی کشور، امکانات مالی و کارشناسی و همچنین قوه مقننه و قضائیه و مجریه و حتی صاحبنظران برای حل آن استفاده کند.

این نماینده مجلس ابراز امیدواری کرد که اردکانیان با تخصص، احاطه و روحیه مدیریتی فراگیری که دارد از تمام ظرفیت و توانایی کارشناسان در سطوح مختلف استفاده می کند تا شروع اقدام خوبی برای حل زیربنایی، منطقی و عالمانه مسئله آب باشد.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان