arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۶ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۰

پیشنهاد ساخت فیلمی درباره حضرت معصومه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) ابرازداشت: مدینه الرسول در مدینه می ماند اگر حضرت معصومه نبود، حرکت ایشان بسیار معنا دار بود و من نمی دانم اگر قرار باشد در این خصوص فیلمی ساخته شود چگونه می خواهند این حرکت را به تصویر بکشند.

به گزارش انتخاب به نقل از رسا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد سعیدی تولیت آستانه کریمه اهل بیت(ع)، عصر یکشنبه در مراسم راه اندازی استودیوی رادیو معارف در حرم مطهر، تلاش در عرصه فرهنگ و نشر معارف و آموزه های اهل بیت و احکام دین را ستودنی دانست و گفت: بدون شک ما از رسانه ملی به ویژه رادیو معارف مطالبه مقام معظم رهبری را داریم.

وی ابرازداشت: ایشان از این رسانه این مطالبه را دارند که باید در عرصه فعالیت های اجتماعی بتوانند آنچه که پیام اسلام است را تبیین کنند و ما نیز معتقدیم رادیو معارف باید این اصل را دنبال کند. رادیو معارف باید بتواند این کار عظیم را نه در حد یک درس که از شبکه ای و تریبونی پخش و بیان می شود و از این طریق به گوش دیگران می رسد، بلکه به عنوان یک ضرورت مورد توجه قرار دهد.

امام جمعه ۵م ابرازداشت: مقام معظم رهبری به فراتر از این معتقدند و می خواهند این برنامه ها به عمق جان و روح مردم نفوذ کند، از این رو دست اندرکاران این رسانه باید به این سمت حرکت کنند.

وی گفت: امروز در عرصه بین المللی شاهد هجمه عظیم رسانه های شیطانی و یا بی تفاوت در عرصه دینی هستیم و تنها رسانه ای که با اخلاص، انگیزه و هدفی خدایی تنها از قرآن و عترت دم می زند بدون شک جمهوری اسلامی و رسانه ملی است. این امتیاز بسیار بزرگی است که بر عهده همه ما، وظیفه ای سنگین و مطالبه ای مضاعف می گذارد.

تولیت آستانه کریمه اهل بیت(ع) تصریح کرد: ممکن است در میان رسانه های عظیم جهانی از جهت کمیت قدرت برابری را با آنها نداشته باشیم اما از جهت کیفیت این توان را داریم و این ها همه لطف خداوند تبارک و تعالی است و باید قدر آن را دانست.

وی یادآورشد: بحمدلله امروز رسانه ما که در مسیر انبیای الهی حرکت کرده، با تمام محدودیت ها روی پای خود ایستاده و به رشد و بالندگی خوبی رسیده است و باید این مساله را ارتقا دهد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با تبیین ماموریت های رسانه ملی و رادیو معارف، ابرازداشت: جان مایه تمام برنامه های رسانه ملی به ویژه رادیو معارف باید القای روحیه جهادی به مخاطبان در تمام برنامه ها باشد.

وی با بیان اینکه اگر ما حالت جهاد را از رسانه بگیریم بدون شک ضربه خواهیم خورد، تصریح کرد: رمز عزت و اقتدار نظام اسلامی حفظ روحیه جهادی در عرصه های مختلف بوده است و امروز نیز بیش از هر زمانی به این روحیه نیاز داریم.

امام جمعه قم تاکید کرد: در همه دنیا بساطی که رسانه ها به راه انداخته اند یک سری اغراض و اهدافی را دنبال می کنند، اما هدفی که ما داریم این است که این حرکت ها به حکومت امام مهدی(عج) منتهی شد و برای رسیدن به این هدف نیاز به جهاد و تلاش مضاعف داریم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه رسانه ملی به خوبی این فرصت ها را شناسایی کرده است، به پتانسیل و ظرفیت های مناسب خبری شهر مقدس قم اشاره کرد و گفت: شهر مقدس قم با حضور حرم کریمه اهل بیت(ع)، حوزه های علمیه، اماکن متبرکه و مراکز متعدد علمی و پژوهشی ظرفیت بسیار خوبی دارد و باید به خوبی رسانه ملی و به ویژه رادیو معارف از آن بهره بگیرد.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) ابرازداشت: مدینه الرسول در مدینه می ماند اگر حضرت معصومه نبود، حرکت ایشان بسیار معنا دار بود و من نمی دانم اگر قرار باشد در این خصوص فیلمی ساخته شود چگونه می خواهند این حرکت را به تصویر بکشند.
نظرات بینندگان