arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۶ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۰

تکذیب شايعه افزايش يارانه به 60هزار تومان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
يكي از مقامات ارشد دولت به تازگي از اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه ها در نيمه دوم امسال و افزايش ميزان يارانه نقدي به ۶۰ هزار تومان براي هر نفر خبر داده است.

به گزارش انتخاب، پيگيري از مسئولين مرتبط با اين موضوع در دولت از جمله فرزين دبير ستاد هدفمندي يارانه ها و مرادي مديرعامل سازمان هدفمندي يارانه ها به نتيجه نرسيد و تماسهاي تلفتي فارس به اين دو مقام مسئول بي پاسخ ماند.

البته براي تائيد يا تكذيب خبر به ديگر مسئولان كابينه متوسل شدیم. در اين رابطه محمود بهمني رئيس كل بانك مركزي در پاسخ به اين سوال كه آيا اين مساله را تائيد مي كنيد يا خير؟ گفت: افزايش يارانه به ۶۰ هزار تومان در دولت مطرح نشده است و من هم چيزي نشنيده ام.


پيش از اين محمدرضا فرزين دبير ستاد هدفمندي يارانه ها در پاسخ به این پرسش که اخيرا يكي از استانداران كشور از اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها در آذرماه امسال خبر داده است، اظهار داشت: من اين خبر را تكذيب مي‌كنم،مردم بايد اخبار هدفمندي يارانه‌ها را از مراجع رسمي آن دنبال كنند.
فرزين افزود: من قبلا نيز گفته‌ام، ما در حال بررسي اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها هستيم اما هنوز به جمع‌بندي نرسيده‌ايم و اگر به جمع‌بندي برسيم، قبل از اجراء اطلاع‌رساني لازم را انجام خواهيم داد.
فرزين تاكيد كرد: دولت در حال حاضر هيچ برنامه مشخصي براي اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها در سال جاري ندارد.
نظرات بینندگان